کد خبر : 750
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1392 - 21:49

بسته های فرهنگی آموزش شهروندی باید متناسب با روحیات و فرهنگ عمومی شهر باشد

بسته های فرهنگی  آموزش شهروندی باید متناسب با روحیات و فرهنگ عمومی شهر باشد

 

 

 

آی نیوز – رئیس کمیسیون فرهنگی  شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بسته های فرهنگی خصوصاً در حوزه آموزش شهروندی و مدیریت پسماند می بایست با روحیات و فرهنگ عمومی شهر و شهروندان متناسب باشد تا نتیجه ای که از آن میگیریم  مطلوب و در حد قابل قبول باشد.

 اکرم حضرتی در جلسه این کمیسیون که در محل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برگزار گردید ، ضمن اعلام مطلب فوق ، خواستار تشکیل  کمیته ای جهت بررسی نیازهای فرهنگی جامعه شهری تبریز در خصوص آموزش شیوه های نوین مدیریت پسماندهای خانگی و شهری شد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه بسته های آموزشی بایستی بر اساس نیازهای گروه های هدف طراحی و توزیع شوند، گفت: با  تقسیم بندی جامعه شهری تبریز به گروه های مختلف مانند قشر بانوان خانه دار ، قشر دانش آموزان، صنوف و دیگرگروه های هدف می توان با توجه به نیاز فکری و فرهنگی همان قشر اقدام به تهیه بسته های آموزشی و فرهنگی نمود.
حضرتی  سپس با اشاره به حضور بانوان در تمام عرصه های کاری ، بهره گیری از توان قشر عظیم بانوان در زمینه آموزش شهروندی را مورد تاکید قرار داد وافزود : بانوان بهترین معلم و آموزشیار در بحث آوزش شهروندی می باشد .
وی همچنین با تاکید بر توسعه نیروی انسانی کاردان و آموزش دیده خواستار برنامه ریزی مدون در زمینه آموزش خانواده کارکنان  و کارگران حوزه معاونت خدمات شهری خصوصاً پاکبانان به منظور آشنایی آنان با خدمات ارایه شده از سوی خادمین شهر و شهروندان شد و تاکید کرد: رسیدگی به رفاه حال کارکنان در جدیت آنان برای ارایه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان تاثیر بسزایی دارد   و تلاش در تامین رفاه، آسایش و نشاط و سلامت کارکنان و خانواده های آنان می تواند انگیزه و روحیه کاری آنان را افزایش دهد.
این عضو شورای اسلامی شهر همچنین ضمن تاکید بر رفع مشکلات کارکنان و تامین رفاه آنان و رسیدگی به مشکلات بانوان شاغل در مجموعه شهرداری خواستار اعزام کارکنان و کارشناسان سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز به کشورهای خارجی و کسب تجربیات علمی و عملی این کشورها در زمینه مدیریت پسماندها شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.