کد خبر : 752
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1392 - 21:55

گزارش رییس شورای اسلامی شهر تبریز از عملکرد شورای چهارم

گزارش رییس شورای اسلامی شهر تبریز از عملکرد شورای چهارم

آی نیوز – رییس شورای اسلامی شهر تبریز در نشست خبری هیئت رئیسه شورای کلانشهر تبریز گزارشی از عملکرد شورای چهارم کلان شهر تبریز طی سه ماهه گذشته ارائه داد .

دکتر شهرام دبیری در این جلسه از خبرنگاران به صورت رسمی برای حضور در تمام جلسات شورا دعوت کرد و قول داد تا حدودی هم نظر آنان را در رابطه به حاشیه‌ها تامین کنند .
دبیری از تصویب ۲۸ مورد مصوبه در شورای چهارم تبریز در سه ماهه گذشته خبر داد و گفت: این مصوبات در ۲۱ جلسه شورا مهر تائید خورده و فرمانداری تبریز نیز اکثریت آنان را تائید کرده است .
وی دو طرح میدان بزرگ ساعت، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی و طرح خیابان ۴۲ متری را از مهم‌ترین طرح‌های شورا نام برد و گفت: طرح میدان حکومتی که به عنوان محلی برای برگزاری مراسم‌های مناسبتی و یا گردهمایی در نظر گرفته شده است .
دکتر دبیری پر هزینه بودن این طرح را خاطرنشان کرد و گفت: اقدامات برای اجرایی شدن این طرح از جمله تملک‌ها آغاز شده است .
وی از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در شهرک خاوران از دیگر مصوبات شورای شهر چهارم یاد کرد و گفت: مقرر شد تا زمین این مجموعه که کاربری بهداشتی و درمانی خواهد داشت در اختیار مردانی آذر خیر معروف شهر قرار گیرد تا ایشان نسبت به ساخت و دانشگاه علوم پزشکی نسبت  به تجهیز آن اقدام نماید .
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز طرح خیابان ۴۲ متری را نیز یادآور شد و گفت: این طرح با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال امسال صرفا برای تملک استارت خواهد خورد و پیش بینی می‌شود برای اتمام آن بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز باشد که سال آینده تکمیل خواهد شد

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.