کد خبر : 7552
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 5:56

تقدیر از همکاری شهروندان با سازمان مدیریت پسماند تبریز در روز طبیعت 

تقدیر از همکاری شهروندان با سازمان مدیریت پسماند تبریز در روز طبیعت 

شهریارنیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز…

image

آی نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از همکاری شهروندان با زحمتکشان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در روز طبیعت تقدیر کرد.

به گزارش آی نیوز، علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان ، با تقدیر از همکاری ویژه شهروندان با پاکبانان تلاشگر و عوامل سازمان مدیریت پسماند در روز طبیعت افزود : با توجه به استقبال گسترده از طرح توزیع کیسه جمع آوری پسماند و همکاری شهروندان با سفیران پاکیزگی در روز طبیعت ، امسال نسبت به سال قبل شاهد محیط زیستی پاکیزه و با نشاط در روز طبیعت بودیم.

اصغری اظهار کرد : با توجه به بازدید های میدانی از پارکها و فضاهای سبز سطح شهر و همچنین حضور مداوم ناظرین سازمان مدیریت پسماند در روز طبیعت ، شاهد مشارکت گسترده و همگانی شهروندان تبریزی در حفظ محیط زیست و پاکیزگی طبیعت اطراف خود بودیم و شهروندان با مشارکت بسیار عالی پسماندهای خود را جمع آوری و در باکس های مخصوص پسماند قرار دادند.

وی افزود : مطابق سالهای گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی کرده ایم حوزه آموزش شهروندی را گسترش دهیم تا شاهد مدیریت هر چه بهتر پسماندها توسط خود شهروندان باشیم.

اصغری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بی وقفه معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز و همچنین مناطق دهگانه، گفت :جمع اوری پسماندها از باکس ها و پاکسازی پارکها و فضای سبز سطح شهر، پس مراجعت خانواده ها به منازل خود ، توسط پاکبانان زحمتکش و نظارت دقیق ناظرین سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز و همکاری شبانه معاونین خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه به صورت منظم و دقیق انجام پذیرفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.