کد خبر : 7635
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1397 - 5:32

اجرای طرح ها و ایده های نو در راستای تولید انرژی پاک و حفظ محیط زیست در تبریز

اجرای طرح ها و ایده های نو در راستای تولید انرژی پاک و حفظ محیط زیست در تبریز

شهریارنیوز: دانشگاه تبریز و سازمان مدیریت پسماند در خصوص…

image

آی نیوز: دانشگاه تبریز و سازمان مدیریت پسماند در خصوص اجرای طرح ها و ایده های نو در راستای تولید انرژی پاک و حفظ محیط زیست در تبریز همکاری می کنند.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، جلسه هماهنگی در خصوص اجرای طرح ها و ایده های نو در راستای تولید انرژی پاک و حفظ محیط زیست با مدیریت  فناوری دانشگاه تبریز نیز برگزار شد.

موسی محمدپور، مدیر امور فناوری دانشگاه تبریز با بیان این مطلب که سازمان مدیریت پسماند در خصوص اجرای پروژه های زیست محیطی اقدامات مهمی نظیر احداث مرکز دفن فنی و مهندسی و تصفیه خانه مدرن شیرابه را عملیاتی نموده است، افزود : اکنون زمان آن است با سنجیدن شرایط وضع موجود در خصوص محیط زیست، ایده ها و طرح های نو را با تعامل بین دانشگاه تبریز و سازمان مدیریت پسماند اجرایی سازیم.

همچنین وی افزود : احداث نیروگاه زباله سوز که جز مهمترین پروژه زیست محیطی کشور نیز می باشد و هدف اصلی آن تحقق ساختن تولید انرژی پاک از زباله می باشد، نیازمند مشارکت بیشتر با مراکز علمی و بحث و تبادل نظر و برگزاری کارگاه های تخصصی در این زمینه می باشد تا این تکنولوژی مدرن در راستای حفظ محیط زیست نیز استقرار یابد.

اصغری نیز ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه دانشگاه تبریز، افزود : با همکاری کارشناسان متخصص سازمان و اساتید مجرب دانشگاه و دانشکده های تخصصی بر آن هستیم تعامل و همفکری را در خصوص اجرایی نمودن پروژه های مهم زیست محیطی محقق سازیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.