کد خبر : 7827
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397 - 6:47

آغاز عملیات زیرسازی ضلع شمالی ایستگاه بی آرتی چهارراه شهید بهشتی

آغاز عملیات زیرسازی ضلع شمالی ایستگاه بی آرتی چهارراه شهید بهشتی

شهریارنیوز: معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از ادامه عملیات زیر سازی و اجرای کف پوش ایستگاه مسیر BRT مسجد حاج احمد چهارراه شهید بهشتی و همچنین آغاز عملیات آسفالت ریزی

image

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از ادامه عملیات زیر سازی و اجرای کف پوش ایستگاه مسیر BRT مسجد حاج احمد چهارراه شهید بهشتی و همچنین آغاز عملیات آسفالت ریزی معابر سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز، محمدحسین اسحقی بر اهتمام شهرداری کلانشهر تبریز و سازمان عمران بر بهبود شرایط آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر و همچنین بهسازی مسیرBRT جهت ایجاد آسایش و رضایتمندی شهروندان و مسافران تاکید کرد و افزود: با نزدیک شدن به آغاز فصل گرما و افزایش دما امکان اجرای عملیات آسفالت ریزی فراهم شده است .

وی افزود: عرض کم معبر و تردد اتوبوسها در یک مسیر ثابت موجب جمع شدگی و شیار افتادگی آسفالت در برخی مسیرها شده است، بر این اساس معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با توان فنی و اجرائی سازمان عمران  شهرداری تبریز، استفاده از روش های اصلاحی بتنی را از سال گذشته در مسیر بی آرتی شروع کرده و قسمت های مختلف به اجرا در آورده است.

اسحقی ادامه داد: امسال نیز با توجه به شرایط جوی این عملیات، بر اساس اولویت از ایستگاه مقابل مسجد حاج احمد آغاز شده و در این ایستگاه از کف پوش بتنی با مشخصات فنی ترافیکی همراه با زیر سازی بتنی استفاده شده است .

گفتنی است: هم زمان با اجرا انواع آزمایشها ونمونه برداری ها در محل های اجراشده برای کنترل کیفیت اجرای پروژه انجام می گیرد .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.