کد خبر : 804
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1392 - 15:01

بازیکن اسبق ماشین سازی: حالا زمان حضور و حمایت از ماشین سازی است

بازیکن اسبق ماشین سازی: حالا زمان حضور و حمایت از ماشین سازی است

عبداله عبدالهی که در بازی امروز تیم ماشین سازی تبریز و شهرداری لنگرود به همراه تعداد دیگری از پیشکسوتان تیم ماشین سازی حضور یافته بود هواداران و پیشکسوتان را به حضور و حمایت بیشتر از تیم دعوت نمود.

– در بازی روز شنبه ماشن سازی و لنگرود حضور شما و آقای اقدم مورد توجه بود

اکنون زمان حضور و حمایت است . از آقای مهندس اقدم جهت حضور در این بازی دعوت کردم و ایشان نیز قبول کردند که بعد از ۲۰ سال دوری  به باغشمال آمدند که حضور ایشان باعث خوشحالی هواداران شد.  به نظرم از کوچکترین عضو این خانواده سبز که بنده باشم تا جناب آقای مجید اقدم محبوب ترین و با ارزش ترین یار و یاور تیم باید در صحنه حضور داشته  و وجود هواداران در حمایت از تیم ریشه دار را ثابت نماییم.
– نظر شما در مورد مربی تیم امید طیری چیست؟
امیدخان را من به لحاظ شخصیتی و مدیریتی دوست دارم به مدیریت و فن فوتبال ایشان علاقه مند هستم. کارنامه موفقی دارند و با مربیان بزرگی چون امیر قلعه نوعی و فیروزی کریمی بودند وی مربی عملگرا و نتیجه گرایی است .به صعود ماشین سازی با مربیگری وی خیلی امیدوارم.
– در مورد ماشین سازی و سرنوشت آن بعد از نیم فصل جه پیش بینی دارید؟
در بازی مقابل لنگرود بازیکنان و مربی این تیم و مدیریت و بخصوص هواداران، این چهار فاکتور موجود و اصلی  نشان دادند که امید به صعود این تیم را می توان  داشت. البته با به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید در سه محور زمین صد درصد این هدف محقق خواهد شد
– در مورد مصاحبه ی زمانی در مورد سرنوشت و نام ماشین سازی چه نظری دارید؟
جناب آقای زمانی طی چند جلسه صحبت که با هم داشتیم ابراز نمودند تبریز را خانه ماشین سازی می دانند. و خود را بچه محله قدیمی مارالان می دانند که اکثریت این محل طرفدار تیم ماشین سازی تبریز هستند. وی نام ماشین سازی تبریز را برازنده ترین نام سبزپوشان آذربایجان می دانند امیدوارم این شروع ، نقطه عطفی برای اوج گیری بوده باشد.
– از هواداران در این برحه زمان چه انتظاری می رود؟
الان تیم در یک نقطه حساس و سرنوشت سازی قرار دارد. هر سه امتیاز هر بازی را نیاز داریم پیشکسوتان و هواداران باید مثل همیشه این تیم را همراه کادر فنی و مدیریت و بازیکنان همراهی نمایند. تنش زایی در این برهه زمانی به نظرم خیانت محسوب می شود. از تمامی پیشکسوتان و هواداران عزیزی که بنا به دلایلی در سالیان گذشته آزرده خاطر شده و از صحنه دور مانده اند صمیمانه خواهشمندم دوباره در کنار تیم محبوبشان قرار گیرند تا بتوانیم دوباره و با اتحاد گذشته تیم را به روزهای اوج و طلایی خود برسانیم.
– با توجه به اینکه شنیده می شد رسول خطیبی هم جز گزینه های مربیگری ماشین است در مورد انتخاب بین رسول خطیبی و امید طیری نظر شما چیست؟
آقای زمانی در مورد انتخاب مربی تیم مشاوره ای با بنده نیز داشتند از بین مربیان تبریز بنده جناب آقای رسول خطیبی را بهترین گزینه برای ایشان معرفی کردم که ظاهرا پس از سه روز مذاکره توافق نهایی بدست نیامده بود اما آقای امید طیری به لطف خدا گزینه خیلی خوبی برای تیم ماست و به کار ایشان ایمان دارم.
آقای عبدالهی در چند وقت اخیر شما صحبت هایی را با آقای قره سید نماینده مردم تبریز و اسکو و آذرشهر در مورد ماشین سازی داشتید. در این مورد چه صحبتی  دارید؟
جناب آقای دکتر قره سید همچنان که قبلا هم گفته ام عمده دلیل توجه به تیم ماشین سازی تبریز را حمایت از قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز و شناسنامه فوتبال آذربایجان عنوان کرده اند. وی گفته است هر چه در توان دارد آستین بالا زده و این تیم را یاری نموده و به کمک هواداران عاشق و دلسوز به جایگاه اصلی خود باز خواهند گرداند.
هواداران تیم ماشین سازی تبریز به دلیل کم لطفی عده ای از مسئولین استانی در سالهای اخیر تشنه محبت می باشند به همین دلیل هر شخصی که در این برهه زمانی یک گام برای موفقیت این تیم بردارد این طرفداران دلسوز ده گام به طرف آن خواهند برداشت بنده به عنوان کوچکترین عضو این خانواده و سایر پیشکسوتان از جناب آقای دکتر قره سید به خاطر پیگیری مشکلات و مسائل تیم فوتبال ماشین سازی قدردانی می نماییم. و این پیروزی شیرین ۵ بر یک را به  ایشان و هواداران و بازیکنان و کادر فنی و مدیریت این تیم تبریک عرض می کنم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۴:۴۲

آفرین به غیرت مردانی مثل جنابعالی و اقدم و قره سید که اینگونه ازتیم محبوبتان حمایت میکنید.ما حتما با وجود چنین مردانی باید به روزای اوج برگردیم.منم این پیروزی را به خانواده سبز ماشین سازی وآقای قره سید ومردم آذربایجان تبریک میگم. یاشاسین تورک اوغلانلاری