کد خبر : 8089
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1397 - 6:33

اماکن تاریخی، گردشگری تبریز از نگاه اساتید نانوبیوتکنولوژی و نانو پزشکی چین

اماکن تاریخی، گردشگری تبریز از نگاه اساتید نانوبیوتکنولوژی و نانو پزشکی چین

شهریارنیوز: جمعی از اساتید دانشگاه های چین که برای حضور در سمپوزیوم نانوبیوتکنولوژی و نانوپزشکی دانشگاه سهند به ایران آمده اند از اماکن تاریخی و گردشگری تبریز دیدن

جمعی از اساتید دانشگاه های چین که برای حضور در سمپوزیوم نانوبیوتکنولوژی و نانوپزشکی دانشگاه سهند به ایران آمده اند از اماکن تاریخی و گردشگری تبریز دیدن کردند.

به گزارش آی نیوز، اساتید چینی در سفره چهار روزه خود که به منظور شرکت در سمپوزیوم تخصصی به ایران آمده بودند، از موزه فرش عمارت شهرداری تبریز، نمایشگاه صنایع دستی دانشگاه هنر اسلامی، مسجد کبود و باراز تاریخی تبریز بازدید کردند.

در این دیدار چینی ها ضمن قدردانی از مهمان نوازی و مهربانی های مردم تبریز، تبریز را مستعد رونق اقتصادی و گردشگری عنوان کردند که دارای پتانسیل های قابل قبول و ارزشمند است که می توان به نحو احسن از آن استفاده کرد.

image

اساتید چینی در بازدید بازار تبریز و صنایع دستی دانشگاه هنر، مردم تبریز را انسان های کوشا و خلاق دانستندکه نشان از تمدن و هنر این منطقه از گذشته را دارد.

سبک زندگی، غذاها، نوع پوشش اهالی و مهمان نوازی مردم تبریز برای گردشگران از جمله شاخصه های بود که به گفته اساتید چینی مجذوب آن شدند.

image

 

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.