کد خبر : 867
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1392 - 7:59

شهردار تبریز: ‌در کنار شورای مدارس باید شهردار مدرسه نیز انتخاب شود

شهردار تبریز: ‌در کنار شورای مدارس باید شهردار مدرسه نیز انتخاب شود

 

 

 

شهردار تبریز با اشاره به موفقیت‌های طرح همیار پلیس در خصوص آموزش مسائل رانندگی، گفت: در مدارس نیز می‌توان شهروند محوری را که وظیفه شهروندان است آموزش دهیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، دکتر  نجفی  در نشست شورای آموزش و پرورش استان، با تاکید بر اهمیت نقش مدارس در مورد آموزش و توسعه شهروند محوری، افزود: یکی از مکان‌هایی که می‌توان تمام ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که یک شهروند می‌تواند در توسعه آن کمک کند مدارس هستند.
وی بر مدیریت واحد شهری تاکید کرد و اظهار داشت: بدون همدلی و همراهی مردم، توسعه شهر محقق نمی‌شود.
نجفی آموزش شهروندی را اولویت برنامه‌های شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: با استفاده از آموزه‌های دینی، رویکردهای مصرف‌گرایی در جامعه قابل اصلاح است.
شهردار تبریز در ادامه پیشنهاد داد، با توجه به این مسائل باید برای هر یک از مدارس راهنمایی و دبیرستان ‌تبریز در کنار شورای مدارس شهردار مدرسه نیز انتخاب شود.
نجفی از مهمترین اهداف و سیاست‌های این طرح می‌توان به تامین آگاهی مورد نیاز زندگی شهری در محیط مدرسه، تقویت روح همکاری گروهی و تقسیم کار جمعی، توجه به ارتقاء تحصیلی دانش آموزان، گسترش نشاط و نور در فعالیت‌های اجتماعی برقراری ارتباطات کافی دانش‌ آموزان با مراکز و نهادهای محلی، ارائه آموزش‌های پایه شهروندی در سنین نوجوانی و . . . اشاره کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.