کد خبر : 876
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1392 - 8:17

نجات مصدوم گرفتار شده در پرتگاه‌های «عون بن علی» تبریز

نجات مصدوم گرفتار شده در پرتگاه‌های «عون بن علی» تبریز

 

 

 

آی نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی از نجات یک مصدوم در پرتگاه‌های کوه «عون بن علی» تبریز خبر داد .

 حمید حسین‌پور اظهار داشت: با حضور به موقع نجاتگران تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان هلال احمر آذربایجان شرقی، یک نفر مصدوم گرفتار در ارتفاعات «عون بن علی» تبریز از مرگ حتمی نجات یافت .
 وی ادامه داد: در پی تماس تلفنی اورژانس با پایگاه امداد و نجات کوهستان «عون‌بن‌علی» تبریز حوالی ساعت ۱۸ عصر مبنی بر گرفتاری و مصدومیت یک نفر در پرتگاه‌های این امامزاده و نیاز به کمک نجاتگران برای انتقال نامبرده به مکان امن، بلافاصله نجاتگران تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان پایگاه عون‌بن‌علی، به همراه یک تیم از نجاتگران پایگاه امدادی استان آذربایجان شرقی وارد عمل شده و با تماس با همراهان فرد مصدوم ضمن شناسایی مکان، خود را به مصدوم رساندند .
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: فرد مصدوم در یکی از دره‌های پشت کوه عون‌بن‌علی به علت مصدومیت شدید بیهوش بر روی زمین افتاده بود که نجاتگران با انجام اقدامات اولیه فرد یاد شده را به دامنه ارتفاعات عون‌بن‌علی منتقل و تحویل اکیپ اورژانس دادند .
این عملیات نزدیک به دو ساعت طول کشید که در آن هفت نفر از نجاتگران با بهره‌گیری از دو دستگاه خودروی امدادی انجام وظیفه کردند .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.