کد خبر : 9158
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 11:48

قلمع و قمع ساخت وسازهای غیرمجاز در مسیر مهرانه رود/ ۶ کیلومتر از حریم بستر آزادسازی شد

قلمع و قمع ساخت وسازهای غیرمجاز در مسیر مهرانه رود/ ۶ کیلومتر از حریم بستر آزادسازی شد

شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: ساماندهی وآزادسازی بسترمهرانه رود از ساخت وساز های غیرمجازبا هماهنگی ومشارکت شرکت آب منطقه ای استان در حد فاصل برج خلعت پوشان تا سه

آی نیوز نیوز: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: ساماندهی وآزادسازی بسترمهرانه رود از ساخت وساز های غیرمجازبا هماهنگی ومشارکت شرکت آب منطقه ای استان در حد فاصل برج خلعت پوشان تا سه راهی اهر آغاز شد.

به گزارش آی نیوز، مهندس یعقوب هوشیاربا اعلام این مطلب افزود: با توجه به اهمیت تاریخی و گردشگری برج خلعت پوشان که در مسیر جاده تهران واقع شده، ساماندهی مسیر ۶ کیلومتری بستر رودخانه توسط منطقه پنج آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: اهمیت ساماندهی بنای خلعت پوشان برای مدیریت شهر تبریز از اولویت های کاری منطقه است که در بازدید شهردار محترم تبریز نیز مورد تاکید قرار گرفته بود.

وی تصریح کرد: در فاز اول این پروژه اقدام به رفع تصرف ساخت و سازهای غیرمجاز و غیر قانونی در بستر مهرانه رود شده است.

image

شهردار منطقه ۵ با اشاره به اینکه در این پروژه شرکت آب منطقه ای استان نیز با شهرداری همکاری دارد، اظهار داشت: شهرداری با تمام قوا و امکانات اقدام به لایروبی مسیر مهرانه رود وهمچنین قلع وقمع ساخت وسازهای غیرمجاز کرده است.

هوشیار در این رابطه خاطرنشان کرد: پس از اتمام فاز اول این پروژه، سایر عملیات عمرانی با هدف تبدیل مهرانه رود به یکی از مناطق تفریحی و گردشگرپذیر تبریز شروع خواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.