کد خبر : 934
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1392 - 10:40

احداث کمربندی جدید برای تبریز ضروری است

احداث کمربندی جدید برای تبریز ضروری است

آی نیوز: نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز از ضرورت طراحی و احداث کمربندی جدید برای تبریز به منظور تبادل بهتر بار ترافکی این شهر خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز مهندس محدث با اعلام این مطلب افزود: اتوبان شهید کسایی به لحاظ افزایش حجم تردد خودروها دیگر پاسخگوی حجم تردد و ترافیک موجود و فعلی نیست و باید برنامه ریزی های لازم برای طراحی و احداث کمربندی جدید انجام گیرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه افزود: حجم تردد کامیون های سنگین ترانزیتی ، در برخی از ساعات روز غیرقابل تحمل و مشکل ساز می شود و ما شاهد بروز و وقوع تصادفات سنگین و ناگوار در این محور هستیم.

وی با تأکید بر این که وضعیت فعلی جان شهروندان و بسیاری از مسافران عبوری از اتوبان شهید کسایی را به خطر می اندازد احداث کمربندی جدید برای تبریز را ضروری و لازم دانست و تصریح کرد: باید به فکر طراحی و احداث کمربندی جدید تبریز در حنوبی ترین نقطه شهر باشیم.

مهندس محدث در خاتمه افزود: ۳۵ سال از احداث اتوبان شهید کسایی می گذرد و ما اگر از هم اکنون اقدام به مطالعات و طراحی احداث کمربندی جدی تبریز بکنیم ، ظرف ۱۰ سال آینده خواهیم توانست آن را اجرا و به بهره برداری برسانیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.