کد خبر : 941
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1392 - 10:52

فرماندار تبریز: افتتاح ۵۵ پروژه شهری از سوی شهرداری قابل تقدیر است

فرماندار تبریز: افتتاح ۵۵ پروژه شهری از سوی شهرداری قابل تقدیر است

فرماندار تبریز:
افتتاح ۵۵ پروژه شهری از سوی شهرداری قابل تقدیر است
فرماندار شهرستان تبریز افتتاح همزمان ۵۵ طرح و پروژه عمرانی خدماتی شهری توسط شهرداری تبریز را قابل تقدیر دانست.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر شهرتی فر که در مراسم افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی شهرداری سخن می گفت آماده سازی و افتتاح این تعداد پروژه را نتیجه تعامل و هماهنگی مثبت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری دانست و از تلاش های مجموعه مدیریت شهری در خدمات رسانی به شهر و شهروندان قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان تبریز در ادامه با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران ، قرن بیستم را عصر خیزش ها و انقلاب های استبدادستیزی و آزادی خواهی در جهان دانست و افزود: در این دوره ، ایران اسلامی نیز شاهد دو انقلاب بزرگ و اثربخش در تاریخ سیاسی خود بوده که انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی نقش و تأثیر خود را در ایجاد دگرگونی و تحولات اساسی در ساختار سیاسی کشور بر جای گذاشته است و در این میان نقش تبریز و آذربایجان در هر دوی این انقلاب ها پر رنگ و چشمگیر بوده است.

دکتر شهرتی فر در بخش دیگری از سخنان خود استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را سه اصل تفکیک ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: همه مردم و مسوولان بر این سه اصل اعتقاد ، پافشاری و ایمان عملی دارند و از آرمان ها و اصول مبتنی بر آن نیز حمایت می کنند.

فرماندار تبریز در خاتمه ابراز امیدواری کرد در سایه این سطح از خدمات تبریز در آینده نزدیک به جایگاه و شأن واقعی خود برسد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.