کد خبر : 994
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1393 - 14:11

جدالی برای حفظ جایگاه با رایحه ی هوای نوروزی!

جدالی برای حفظ جایگاه با رایحه ی هوای نوروزی!

/گسترش فولاد-ملوان/
جدالی برای حفظ جایگاه با رایحه ی هوای نوروزی!

در چارچوب هفته ی بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، آبی پوشان تبریزی از مسافران نوروزی بندرانزلی پذیرایی می کنند.

 

رقابت های لیگ برتر فوتبال پس از وقفه ای ۳۰ و چندروزه، از هفتم فروردین سال ۹۳ پیگیری می شود و نماینده ی آبی پوش تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود، از تیم ملوان بندرانزلی پذیرایی می کند.

گسترش فولاد تبریز که در سه دیدار اخیر خود، سه تساوی پی در پی کسب کرده است و در بازی آخر خود، با حساب یک بر یک مقابل سایپا متوقف شده است، برای باقی ماندن در نیمه ی بالایی جدول، به دنبال برتری مقابل ملوان در این دیدار خانگی است.

در آن سوی میدان، شاگردان اسکوکیچ در تیم ملوان، در بازی هفته ی بیست و هفتم خود موفق به برتری پرگل مقابل استقلال تهران شده اند و در مجموع، نتایج خوبی در هفته های اخیر کسب کرده اند و حال پس از وقفه ای طولانی مدت در لیگ برتر، به مصاف شاگردان مهدی تارتار می روند و به دنبال ادامه ی روند خوب خود هستند.

تیم ملوان در بازی رفت، موفق شده بود با نتیجه ی دو بر یک از سد تیم گسترش فولاد عبور کند و این موضوع، باعث بالا بودن روحیه ی بازیکنان این تیم می شود؛ هر چند که بازیکنان گسترش فولاد نیز می خواهند انگیزه ی شکست بازی رفت را از ملوان بگیرند و اصلاً دوست ندارند در این بازی خانگی،‌ امتیاز از دست بدهند و با تمام قوا به مصاف حریف خود می روند.

گسترش فولاد هم اکنون در آغاز هفته ی بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، ۳۲ امتیازی است و در رده ی هشتم قرار گرفته است و ملوان نیز با ۴۱ امتیاز از ۲۷ بازی، ششم است و بالاتر از تراکتور ۳۹ امتیازی قرار گرفته است و آبی پوشان تبریزی می توانند با پیروزی در این مسابقه، هم امتیازات خود را افزایش دهند و هم کمک زیادی برای صعود سرخپوشان همشهری خود به رده ی بالایی جدول بکنند.

هر چند که پیروزی در این مسابقه، جایگاه هیچکدام از تیم ها را در جدول رده بندی بهتر نخواهد کرد، اما در صورت شکست، ممکن است یک پله سقوط کنند.

دیدار بین این دو تیم که از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه (هفتم فروردین) و همزمان با سایر بازی ها آغاز خواهد شد را موعود بنیادی فر سوت خواهد زد و بابک داوری، مجید ویشگاهی و محمد ملکی وی را در امر قضاوت یاری می کنند و حسین عسکری نیز به عنوان ناظر این بازی انتخاب شده است.

با توجه به برگزاری این مسابقه در تعطیلات نوروزی، اعضای تیم گسترش فولاد امید زیادی به حضور پرشور هواداران خود در ورزشگاه اختصاصی این تیم دارند و حضور هواداران پرشور تبریزی، می تواند کمک شایانی به کسب نتیجه ی قابل قبول آبی پوشان تبریزی در هفته های حساس پایانی لیگ برتر کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.