کد خبر : 998
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1393 - 11:57

تبریز را بی بدیل ترین شهر کشور می کنیم

تبریز را بی بدیل ترین شهر کشور می کنیم

 شهردار تبریز در ویژه برنامه «بایرام گئجه لری» سیمای سهند:
تبریز را بی بدیل ترین شهر کشور می کنیم

شهردار تبریز، مجموعه برنامه های شهرداری تبریز را در راستای تبدیل این شهر به به یکی از زیبا‌ترین و بی‌بدیل‌ترین شهرهای کشور خواند.

 

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی که شب گذشته در ویژه برنامه «بایرام گئجه لری» سیمای سهند سخن می گفت، با اعلام این مطلب، گفت: پروژه‌های شهرداری تبریز در دوره پنج‌شش ماهه مدیریت جدید، علی‌رغم برودت هوا، بی‌وقفه ادامه داشته است.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد بهره‌برداری‌های متعددی در شهرداری‌های مناطق مختلف و سازمان‌های تابعه شهرداری بوده‌ایم. امروز، تاثیر این پروژه‌ها در نقاط مختلف شهر چشمگیر است.

شهردار تبریز اضافه کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بافت تاریخی میدان ساعت، شامل ساختمان، عمارت و محوطه اشاره کرد. این روند، با اجرای طرح‌هایی که هم اکنون در دست مطالعه است، استمرار خواهد داشت.

وی یادآور شد: با همکاری بنیاد مصلا هم اکنون بخشی از محوطه تاریخی ارک بازگشایی شده و مورد استقبال مسافران نوروزی و شهروندان عزیز قرار گرفته است. همچنین اقدامات مشابهی نیز در مجموعه مقبره‌الشعرا صورت پذیرفته که خوشبختانه موثر واقع شده است.

شهردار تبریز تاکید کرد: با مجموعه اقدامات پیش‌بینی شده، در آینده ای نه چندان دور، شهر تبریز را  به بی‌بدیل‌ترین شهر کشور تبدیل می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.