کد خبر : 999
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1393 - 11:58

ورود هرگونه تنگ‌نظری به محدوده شهرداری تبریز، ممنوع!

ورود هرگونه تنگ‌نظری به محدوده شهرداری تبریز، ممنوع!

 شهردار تبریز تاکید کرد:
ورود هرگونه تنگ‌نظری به محدوده شهرداری تبریز، ممنوع!

شهردار تبریز بر لزوم فرهنگ سازی در حوزه سرمایه گذاری تاکید کرد.

 

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی که شب گذشته در ویژه برنامه «بایرام گئجه لری» سیمای سهند سخن می گفت، با اعلام این مطلب، گفت: اگر خواهان شهری توسعه یافته، مدرن و زیبا هستیم باید شریط را برای  ورود بخش خصوصی و تحقق فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: درآمدهای محدود شهرداری، پاسخگوی تمام مطالبات مدیریت شهری نبوده و رفع این نیاز، تنها در گرو مشارکت بخش خصوصی است.

وی با اشاره به برخی چالش ها در حوزه های سرمایه گذاری گفت: خود را ملزم به مقابله با چالش های توسعه اقتصادی دانسته و همین جا اعلام می کنیم که ورود هرگونه تنگ‌نظری به محدوده شهرداری تبریز، ممنوع است.

 شهردار تبریز در ادامه با اشاره به اهتمام شهرداری تبریز در بخش ساماندهی بافت فرسوده و حاشیه‌نشین، یادآور شد: متاسفانه وضعیت محله‌هایی از قبیل حیدرآباد و ۴۲ متری در شان تبریز نبوده و هم‌اکنون با امضای تفاهم‌نامه‌ با انبوه‌سازان متعدد، ایجاد تغییرات اساسی در وضعیت عمرانی و ساختار  اساسی این مناطق در دستور کار شهرداری تبریز است.

وی افزود: ایجاد دو مسیر در کمربند جنوب به شمال شهر، گشایش مسیر پادگان، اجرای روگذر و زیرگذر در مسیرهای میدان شهریار، راه‌‌آهن، پاسداران و چایکنار از جمله برنامه‌های مطالعاتی شهرداری تبریز در بخش سازندگی و عمران شهری است که با تکمیل  مراحل مطالعاتی و تامین شرایط لازم، عملیات اجرایی مربوط به آن ها آغاز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.