کد خبر : 36556
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 19:24

راه اندازی خط تولید باکس زباله در شهرداری منطقه ۶ تبریز

راه اندازی خط تولید باکس زباله در شهرداری منطقه ۶ تبریز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از راه اندازی خط تولید باکس زباله در کارگاه امانی این معاونت خبر داد.

سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: به همت معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز، برای نخستین بار خط تولید باکس ‌زباله در کارگاه امانی این معاونت راه‌اندازی شد.
وی افزود: به دنبال تخریب متعدد باکس های زباله گالوانیزه در سطح شهر، شهرداری منطقه ۶ تبریز در راستای تولید و ساخت باکس های مستحکم زباله، تحقیقات خود را آغاز کرد که بلافاصله نقاط ضعف و قدرت راه اندازی خط تولید باکس زباله مورد بررسی قرار گرفت و سپس این خط تولید راه اندازی شد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه اذعان کرد: جنس باکس های تولید شده در کارگاه امانی شهرداری این منطقه از آهن های فولادی بوده و دارای سازه قوطی آهنی است؛ همچنین کمک فنر لندرور و چرخ های متفاوت و مقاوم بر روی این باکس ها در راستای مقاومت بیشتر نصب شده است.
رضایی با بیان اینکه ۱۲۰ باکس توسط شهرداری این منطقه تولید و در سطح منطقه نصب شده است، ادامه داد: همچنین ۴۰۰ باکس دیگر در این کارگاه در حال تولید است که امیدواریم با اتمام تولید، باکس های تمامی معابر اصلی و فرعی شهرداری منطقه ۶ تبریز نوسازی شوند.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.