کد خبر : 10208
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 10:00

آسفالت ریزی اساسی میدان ابوریحان شروع شد

آسفالت ریزی اساسی میدان ابوریحان شروع شد

شهریارنیوز: آسفالت ریزی بیندر (آسفالت زیره ) میدان ابوریحان از دیشب توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه سه و با همکاری سازمان عمران شهرداری تبریز شروع شد.

آسفالت ریزی بیندر (آسفالت زیره ) میدان ابوریحان از دیشب توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه سه و با همکاری سازمان عمران شهرداری تبریز شروع شد.

image

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۳ ، مرتضی موحدنیا در بازدید شبانه که بهمراه جمعی از معاونین و مدیران از محل پروژه داشتند بر لزوم اجرای سریعتر این پروژه تاکید کرد و ضمن تقدیر از حوصله و همکاری شهروندان، از بابت ترافیک پیش آمده در این مدت پوزش طلبید.

این پروژه که مدتی است آسفالت تراشی لازمه انجام شده بود بخاطر نامساعد بودن شرایط جوی جهت ادامه آسفالت ریزی مدتی با وقفه همراه بود که از دیشب عملیات آسفالت ریزی شروع شده است و تا دو روز آینده به اتمام خواهد رسید.

 شهردار منطقه در این بازدید که تا نیمه شب ادامه داشت از نزدیک به روند آسفالت ریزی نظارت کرد.

لازم به ذکر است؛ این پروژه که قرار بود در سال های قبل اجرا شود بخاطر حساسیت مسیر و اهمیت این میدان که جزو شریان های اصلی تبریز می باشد، راکد مانده بود که با همت شهردار منطقه توسط همکاران زحمت کش و خدوم معاونت عمران منطقه اجرایی شد و بی شک اجرای این پروژه در کسب و رضایت شهروندان فهیم که سرلوحه همکاران شهرداری منطقه می باشد بی تاثیر نخواهد بود.

این آسفالت ریزی در محدوده اطراف میدان ابوریحان به حدود ۱۰ هزار متر مربع خواهد رسید.

از دیگر برنامه های بازدید شبانه شهردار منطقه از میدان ابوریحان، رسیدگی به وضع روشنایی پل ابوریحان می باشد که مدتی است شروع شده است و امیدواریم با اتمام  طرح نورپردازی  بر زیبایی هر چه بیشتر پل ابوریحان بیافزاید.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.