کد خبر : 1078
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 - 5:00

مدیر ماشین سازی توسط شهردار انتخاب می شود

مدیر ماشین سازی توسط شهردار انتخاب می شود

 رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی با اعلام اینکه ماشین سازی با مدیریت شهرداری تبریز دوباره احیا می شود گفت: شهردار یا شورای ورزش شهرداری تبریز مدیر تیم ماشین سازی  را انتخاب خواهد کرد

جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی از احیای دوباره باشگاه ماشین سازی که شناسنامه فوتبال تبریز و آذربایجان است خبر داد.
ششگلانی با اشاره به موافقت هئیت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان و شهردار تبریز با انتقال تیم ماشین سازی به مجموعه شهرداری تبریز اظهار داشت: برابر درخواستی که از اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان شده بود با موافقت های صورت گرفته باشگاه شهرداری تبریز مدیریت و پشتیبانی تیم ماشین سازی تبریز را با توجه به وضعیت پیش آمده بعهده خواهد گرفت.
رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی با اعلام مذاکرات صورت گرفته بین هئیت فوتبال و شهردار تبریز در این خصوص تصریح کرد: خوشبختانه شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز و دکتر نجفی شهردار محترم کلانشهر تبریز با این مسئله موافقت کردند و بنده بعنوان متولی فوتبال استان هم در شورای ورزش توضیحاتی کامل و جامعی را در این خصوص ابراز داشتم.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: قرار شد انتقال ماشین سازی به مجموعه سازمان ورزش شهرداری تبریز راحت صورت بگیرد و شهرداری کمافی السابق در لیگ دسته یک کشوری و ماشین سازی در لیگ دسته دوم فعالیت کنند.
رئیس هیأت فوتبال استان در خصوص مدیریت باشگاه ماشین سازی افزود : باشگاه شهرداری یا شهردار محترم خودشان نفراتی را برای مدیریت انتخاب خواهند کرد و نفرات هم زیر نظر شهرداری عمل خواهند نمود.
وی در مورد بدهی ها گذشته ماشین سازی تبریز تصریح کرد: بدهی ماشین سازی طی مذاکراتی که با بهره بردار دو فصل گذشته  ماشین سازی داشتیم قرار شده اسناد جمع بندی و با نظارت هیأت فوتبال استان و توسط شهرداری پرداخت شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.