کد خبر : 6123
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 8:04

اجرای آموزش طرح تفکیک زباله از مبدا، در هفت مرکز آموزشی شهرداری منطقه ۲

اجرای آموزش طرح تفکیک زباله از مبدا، در هفت مرکز آموزشی شهرداری منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ تبریز از اجرای آموزش طرح تفکیک زباله از مبدا در هفت مرکز آموزشی سطح حوزه شهرداری منطقه دو تبریز خبر داد.

 رسول موسایی گفت: از زمان آغاز اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا به منظور فرهنگ سازی و آموزش آن از سوی شهرداری منطقه دو کلانشهر تبریز، این طرح در هفت مرکز آموزشی تحصیلی سطح حوزه منطقه به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: به منظور فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان برای اجرای طرح تفکیک زباله های قابل بازیافت از مبدا، اجرای این طرح طبق برنامه ریزی این شهرداری با مشارکت سازمان مدیریت پسماند تبریز و همکاری سازمان آموزش و پرورش، در هفت مدرسه سطح حوزه منطقه دو منجمله مدارس ۱۳ آبان و پرواز، شهید مدنی و شاهد به اجرا درآمده است.

موسایی اضافه کرد: این طرح که هم اکنون در مدرسه ابتدایی میثاق شهرک شهید یاغچیان بعنوان هفتمین مرکز آموزشی در حال اجراست، جهت تشویق دانش آموزان برای مشارکت در امر تفکیک زباله از مبدا علاوه بر آموزش این عزیزان، اجرای آن به همراه مسابقات مختلف اعم از نقاشی و فعالیت های فرهنگی و اهدای جوایز و بسته های آموزشی است.

شهردار منطقه ۲ تبریز با عنوان اینکه طرح تفکیک زباله های قابل بازیافت برگرفته از آموزش کارشناسان مجرب شهرداری منطقه دو تبریز است، اظهار داشت: توزیع مخازن ویژه پسماند خشک، توزیع بروشورهای آموزشی و در نهایت انتخاب همیار پاکبان در مدارس سطح حوزه شهرداری منطقه دو از مواردی بشمار می آید که به همراه اجرای تفکیک زباله از مبدا به اجرا درآمده است.

 

بنابه گفته موسایی، اجرای آموزش فرهنگ تفکیک زباله از مبدا توسط شهرداری منطقه دو تبریز برای تمامی مدارس تحت حوزه این منطقه برنامه ریزی شده و طبق برنامه بعمل آمده به اجرا در می آید.

                                                                                                          

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.