کد خبر : 11421
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 - 9:36

واگذاری اسناد مالکیت ۴۷ قطعه مسکونی وتجاری درکوی سرم سازی و ولیعصر دو

واگذاری اسناد مالکیت ۴۷ قطعه مسکونی وتجاری درکوی سرم سازی و ولیعصر دو

شهریارنیوز:واگذاری اسناد مالکیت قطعات با کاربری های مختلف به شهروندان به عنوان یکی از اولویت های کاری شهرداری منطقه پنج با هماهنگی ادارات ذیربط در حال انجام شدن است.

image

واگذاری اسناد مالکیت قطعات با کاربری های مختلف به شهروندان به عنوان یکی از اولویت های کاری شهرداری منطقه پنج با هماهنگی ادارات ذیربط در حال انجام شدن است.

به گزارش آی نیوز به نقل از امور ارتباطات منطقه ۵، مهندس یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب گفت : در سال های اخیر درراستای تکریم شهروندان اقدام به حل مشکل چند ساله آنها با واگذاری اسناد مالکیت در شهرک های جدید الاحداث شده است .

شهردارمنطقه پنج درادامه با بیان اینکه در این مسیر ادارات کل راه وشهرسازی وثبت اسناد واملاک استان همکاری قابل تقدیری داشته اند افزود : با پیگیری انجام شده اسناد مالکیت۴۷ قطعه مسکونی وتجاری در کوی سرم سازی و ولیعصر دو به مالکین واگذار شده است.

شایان ذکر است کوی سرم سازی در حاشیه اتوبان پاسداران ما بین مجتمع جماران و کوی استانداری واقع شده که از اسناد مالکیت واگذارشده ۲۷ مورد مربوط به این محله می باشد. همچنین سند مالکیت ۲۰ قطعه مسکونی وتجاری در کوی ولیعصر دو به مالکین واگذار گردید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.