کد خبر : 1159
تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1393 - 8:46

شهردار تبریز خبر داد: بهره برداری از پروژه های عمران شهری با ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان

شهردار تبریز خبر داد: بهره برداری از پروژه های عمران شهری با ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان

 دکتر صادق نجفی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد از پروژه های عمرانی شهرداری تبریز در سال جاری خبر داد.

شهردار تبریز در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۸۳ پروژه عمرانی در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی و ورزشی در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی، امیدواریم طبق برنامه زمان بندی، عملیات عمرانی پروژه ها را پیش برده و به بهره برداری برسانیم.

 نجفی با اشاره به وضعیت بودجه شهرداری تبریز گفت: خوشبختانه با حضور تاثیرگذار فرصت های سرمایه گذاری، مانعی در اجرای پروژه های عمرانی وجود نداشته و بر این اساس، هم اکنون پروژه هایی با ارزش اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال در آستانه بهره برداری است.

شهردار تبریز با اشاره به جایگاه پروژه های عمرانی شهر تبریز در سال ۹۳ گفت: پروژه های در حال اجرا، در راستای تحول و دگرگونی عمرانی شهر تبریز برنامه ریزی و اجرا می شوند.

وی افزود: شهرداری تبریز با همین نگاه تحول‌محور، برنامه های سال ۹۴ را نیز در نظر داشته و از هم اکنون زمینه های عمرانی لازم را برای سال آینده فراهم می کند.

نجفی بازدیدهای دوره ای اعضای شورای اسلامی شهر تبریز را در روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها موثر دانست و تصریح کرد: شهرداری تبریز، اصل مشاوره و تبادل نظر را به عنوان راهکار رسیدن به بهترین راهبرد عمرانی و اجتماعی ممکن در نظر داشته و به همین منظور نظرات شورای اسلامی شهر را در بحث معماری و همچنین جلوه های عمران شهری، مغتنم می داند.

عضو شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین با گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها گفت: توسعه و آبادانی در جای جای کشورمان، مرهون مجریان عمرانی در شهرها و روستاهای کشور است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.