کد خبر : 12679
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1397 - 10:53

وجود جوانان با استعداد در بدنه شهرداری تبریز/ برگزاری نشست مطبوعاتی توسط اعضای شورا امر ضروری است

وجود جوانان با استعداد در بدنه شهرداری تبریز/ برگزاری نشست مطبوعاتی توسط اعضای شورا امر ضروری است

شهریارنیوز: عضو شورای شهر تبریز از وجود جوانان با استعداد در بدنه شهرداری تبریز خبر داد و گفت: باید از توانمندی های این جوانان، در حوزه های مختلف استفاده شود.

image

عضو شورای شهر تبریز از وجود جوانان با استعداد در بدنه شهرداری تبریز خبر داد و گفت: باید از توانمندی های این جوانان، در حوزه های مختلف استفاده شود.

به گزارش آی نیوز، غلامحسین مسعودی ریحان در صحن علنی شورای شهر تبریز با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه شورای شهر نظارت است، اظهار کرد: شورای شهر در طی چند ماه اخیر، چه نظارتی بر شهرداری صورت داشته و باید اصلی ترین وظیفه خود را از یاد نبرند.

وی افزود: برای نظارت باید چندین کارشناس این حوزه را استخدام کنیم تا در بحث نظارت پروژه ها کمک حال شورای شهر باشند.

عضو شورای شهر تبریز ضمن قدردانی از عملکرد شهرداری تبریز اظهار کرد: شهرداری تبریز تاکنون برای پرداخت حقوق پرسنل خود از جایی وام نگرفته که این مهم، امر بسیار قابل توجهی است که باید برای درآمد پایدار شهر چاره های اساسی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه جوانان با استعداد در بدنه شهرداری تبریز وجود دارد، ادامه داد: می توان از توانمندی های این جوانان در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

مسعودی ریحان در ادامه همچنین خواستار تجلیل از جوانان نخبه شهرداری تبریز در صحن علنی شورای شهر تبریز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون اعضای شورای شهر تبریز نشست مطبوعاتی با خبرنگاران برگزار نکرده اند، تصریح کرد: ما نه با خبرنگاران و نه با مردم نشست صمیمی برگزار کردیم که این مسئله باعث می شود فاصله ما با مردم روز به روز افزایش یابد.

این عضو شورا در بخش دیگر سخنان خود به راه اندازی بازارچه های مختلف در سطح شهر تأکید کرد و افزود: ساماندهی دستفروش ها با راه اندازی بازارچه های مختلف از جمله بازارچه شب امکان پذیر است که امیدواریم در ماه های آینده شاهد راه اندازی چنین بازارچه هایی در سطح شهر باشیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.