کد خبر : 1290
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1393 - 7:38

رسول میانجی هواداران شد/ تراکتورسازان در خانه تمرین کردند

رسول میانجی هواداران شد/ تراکتورسازان در خانه تمرین کردند

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از چند مدت دوری طولانی از خانه سرانجام اولین جلسه تمرینی خود در تبریز را برگزار کرد.

 با توجه به اینکه قبلا اعلام گردیده بود این تمرین بدون حضور هواداران و رسانه ها برگزار خواهد شد با اینحال تعدادی از هواداران پشت درهای محل تمرین حضور یافتند که با پادرمیانی و میانجیگری رسول خطیبی توانستند در محل تمرین تراکتورسازی حضور یابند.

خوش و بش و برخورد گرم و صمیمی هواداران از یک سو و رسول خطیبی از سوی دیگر در این تمرین نکته ای بود که “خبربران” برخی سایتهای حاشیه تراش برای تیم تراکتورسازی را دست خالی گذاشته بود.

 شاگردان رسول خطیبی که بعد از برگزاری یک اردوی موفق و سازنده در ترکیه به خانه بازگشته اند گویا قصد دارند ادامه تمرینات خود را در تبریز سپری کنند

تراکتورسازان اولین تمرین خانگی خود را درحالی روز شنبه برگزار کردند که پیش از آن دو هفته در ترکیه و قبل از آن نیز هفته ای در تهران اردو پرپا نموده بودند.

زمین چمن لشگر عاشورا نامی آشنا برای بازیکنان تراکتورسازی تبریز است، اینبار نیز شاگردان رسول خطیبی در این میدان اولین تمرین خود در خانه را برگزار کردند.

رسول خطیبی در تیم تراکتورسازی تبریز با یک انقلاب بزرگ دست به ریسک و کار بزرگی زده است. جوانگرایی در تیمی که قهرمان جام حذفی بود اگرچه غیر منطقی می نماید اما نگاهی به نتایج لیگ و عملکرد تک تک بازیکنان در لیگ برتر این جوانگرایی را توجیه می کند.

مکانیزم اجرای مسابقات لیگ، حضور تراکتورسازی در سه جبهه مختلف مبارزه و همچنین کیفیت رو به رشد تیم ها رسول خطیبی را مجاب کرده است که با تیم با تیمی جدید پا به میدان مسابقات گذارد.

از سوی دیگر نباید از یاد ببریم که تمدید فرصت چند روزه زمان نقل و انتقالات شاید بستر ترکاندن بمب خبری نقل انتقالات در باشگاه تراکتورسازی باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اومود تراختور یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۱۱

من مطمئنم اگه از رسول خطیبی مانند تونی حمایت کنیم تیم امسال توان بردن دو جام را هم خواهد داشت.
توان تراختور به هوادارانش است.
بازیکنان بدی هم که نگرفتیم.
یاشاسین تراختور
یاشاسین آذربایجان

فرزاد یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۴۳

حمایت از رسول به شرط نتیجه گیریه. ۵ تابازی اول نتیجه بگیره تا نیم فصل ازش حمایت میکنیم. اینم مستلزم بستن یه تیم قویه.بهتره مسئولان از این اندک فرصت باقی مونده نهایت استفاده رو ببرن و بازیکنان به درد بخور تر جذب کنن.وگرنه خودتون هم میتونید جو استادیوم به چه صورته و تیم نتیجه نگیره چه سرنوشتی در انتظار رسول و نظمی خواهد بود.

tiraxturchi یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

تیم خیلی خوبی هست ولی باید حمایت بشه تمام بازیکنانی که هوادارا دوست دارن هستن بجز کریم و کاپیتان.