کد خبر : 13103
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397 - 7:37

بیس ریزی لایه آخر مسیر آذربایجان به شهید بابایی؛ در آستانه تکمیل

بیس ریزی لایه آخر مسیر آذربایجان به شهید بابایی؛ در آستانه تکمیل

شهریارنیوز: شهردار منطقه۴ تبریز از بیس ریزی لایه آخر مسیر آذربایجان به شهید بابایی خبر داد و گفت: اجرای دقیق این بخش از پروژه، نقش موثر در استحکام مسیر خواهد داشت.

شهردار منطقه۴ تبریز از بیس ریزی لایه آخر مسیر آذربایجان به شهید بابایی خبر داد و گفت: اجرای دقیق این بخش از پروژه، نقش موثر در استحکام مسیر خواهد داشت.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از ضرورت های مهم برای داشتن آسفالت مطلوب، زیرسازی اصولی است؛ در این راستا، بیس ریزی مسیرهای مختلف پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان آذربایجان، با توجه به نقش محوری این پروژه عظیم، با حساسیت ویژه پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: با تلاش عوامل فنی و عمرانی، آخرین بخش از عملیات بیس ریزی، به طول ۵۸۰ متر و عرض ۱۳ متر در آستانه تکمیل است.

شهردار منطقه۴ تبریز خاطر نشان کرد: همزمان با این بخش، جدولگذاری مسیر نیز با استفاده از جداول بتنی دوبل در دو طرف پروژه، اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: با پایان بیس ریزی و جدولکاری، آسفالت ریزی پروژه آغاز و مسیر مهیای خط کشی، نصب تابلوهای ترافیکی، طرح های زیباسازی و فضای سبز حاشیه ای خواهد شد.

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.