کد خبر : 14048
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 7:09

ائل باغی تبریز، میزبان دوچرخه سواران دوستدار محیط زیست

ائل باغی تبریز، میزبان دوچرخه سواران دوستدار محیط زیست

شهریارنیوز: دوچرخه سواران تبریزی با شعار حفظ محیط زیست، مسیرهای سبز تفرجگاه ائل باغی تبریز را رکاب زدند.

دوچرخه سواران تبریزی با شعار حفظ محیط زیست، مسیرهای سبز تفرجگاه ائل باغی تبریز را رکاب زدند.

تفرجگاه ائل باغی (پارک خانواده)، در طول ایام مختلف هفته، میزبان گروههای مختلف ورزشی می باشد. این تفرجگاه، با دارا بودن مسیرهای مختلف پیاده روی و ورزشی، مکانی مناسب برای افرادی است که این رشته های مختلف ورزشی از جمله دوچرخه سواری را بصورت حرفه ای یا نیمه حرفه ای دنبال می کنند.

مسئول روابط عمومی یکی از این موسسه های مردم نهاد فعال در زمینه ی دوچرخه سواری، با بیان اینکه این گروه ۵۰ تا ۱۰۰ نفره ی رکابزنان، در دو روز از هفته میهمان تفرجگاه ائل باغی می باشند افزود: شیب موجود درمسیرهای این پارک بزرگ، زمینه را برای دوچرخه سواران حرفه ای و نیمه حرفه ای فراهم ساخته است تا  همانند مسیرهای مسابقات حرفه ای، این رشته ی هوازی را بصورت حرفه ای دنبال کنند و در کنار طبیعت بکرائل باغی، با لذت به رکابزنی بپردازند.

image  

شایان ذکر است تفرجگاه ائل باغی(پارک خانواده)، با وسعتی برابر۲۳۰ هکتار، یکی از مهمترین تفرجگاه های تبریز به شمار می رود که هر روز میزبان طیف وسیعی از شهروندان و گردشگران  برای گذراندن اوقات فراغت می باشد.

 از جاذبه های گردشگری آن می توان به سورتمه سواری، آبشار و برکه نیز اشاره کرد.

گفتنی است برای رفاه هرچه بیشتر همشهریان و میهمانان در این تفرجگاه، امکاناتی همچون ۲۰۰ آلاچیق، نمازخانه، سرویس های بهداشتی، امکانات ورزشی و … فراهم گردیده است.

image  

مجموعه ی ائل باغی شهرک خاوران شهرداری منطقه ۹ تبریز، درضلع جنوبی کنارگذر جنوبی تبریز(اتوبان شهید کسایی) و پارک ائل گلی واقع گردیده است و مسیر های دسترسی آن عبارتنداز:

مسیرپیاده ی تپه پرچم پارک ائل گلی و عبور از پل عابر گذر پارک ائل گلی و پارک ائل باغیاتوبان شهید کسائی روبروی هتل پارس- تفرجگاه ائل باغیاتوبان شهید کسائی- ورودی جاده چاوان- تفرجگاه ائل باغیاتوبان شهید کسائی- ورودی شهرک یاغچیان- تفرجگاه ائل باغیشهرک شهید یاغچیان- بعد از خروجی تهران- جاده چاوان- تفرجگاه ائل باغی

 

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.