کد خبر : 1408
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1393 - 8:40

شهرداری تبریز آماده حمایت همه جانبه از تولید کنندگان

شهرداری تبریز آماده حمایت همه جانبه از تولید کنندگان

  شهردار تبریز گفت : مجموعه شهرداری تبریز آماده حمایت همه جانبه از تولید کنندگان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

دکتر صادق نجفی  در پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور دکتر جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی، مدیران کل دستگاه ها و ادارات استان و تعداد زیادی از مدیران کارخانجات و فعالان بخش خصوصی استان با هدف افزایش و تعمیق ارتباط دولت با بخش خصوصی و با محوریت رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی بخش خصوصی در محل اتاق جلسات اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد از آمادگی شهرداری کلانشهر تبریز برای همکاری همه جانبه با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبر داد.
دکتر صادق نجفی در این جلسه در خصوص واگذاری حمل و نقل درون شهری گفت: تا کنون بیش از ۵۰ درصد ناوگان جمل و نقل عمومی شهرستان تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است و ۲۰ درصد دیگر نیز در عرض سه سال آینده واگذار خواهد شد و در حال حاضر ما آماده ایم به بخش خصوصی  اتوبوسها را با اقساط بلند مدت واگذار نمائیم.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: روزانه بیش از سه میلیون و چهارصد خودرو در شهرستان تبریز تردد می کند.
شهردار کلانشهر تبریز ادامه داد: تا انتهای سالجاری بیش از یکصد دستگاه اتوبوس تندرو، ۱۳۰ اتوبوس تک کابین و ۲۰ دستگاه مینی بوس بزرگ به مجموعه ناوگان حمل و نقل درون شهری افزوده می شود.
دکتر نجفی از حضور تاکسی های جدید ارس در تبریز در آینده نزدیک خبر داد وی گفت : شهرداری تبریز با تمام امکانات در خدمت ناوگان حمل بار درون شهری هست .
وی  با بیان اینکه از طریق ارائه تسهیلاتی همچون واگذاری اتوبوس بدون دریافت کارمزد و سود و لیزینگ بانک شهر از شرکت های فعال در این حوزه برای سرمایه گذاری حمایت می کنیم، خاطر نشان شد: مجموعه شهرداری تبریز آماده حمایت همه جانبه از تولید کنندگان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.