کد خبر : 14358
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 6:12

اجرای چند پروژه عمرانی، خدماتی سطح منطقه یک به صورت همزمان

اجرای چند پروژه عمرانی، خدماتی سطح منطقه یک به صورت همزمان

شهریارنیوز: شهردار منطقه یک از اجرای چند پروژه عمرانی، خدماتی این منطقه به صورت همزمان در این منطقه خبر داد.

image

شهردار منطقه یک از اجرای چند پروژه عمرانی، خدماتی این منطقه به صورت همزمان در این منطقه خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه یک، محمدرضا قربانیان با اعلام این خبر گفت: پس از افتتاح و بهره برداری از هشت پروژه مهم و عمرانی، خدماتی که اخیرا تقدیم شهروندان عزیز شد، این منطقه طبق برنامه ریزی و در راستای اهداف خود چند پروژه دیگر را به صورت همزمان آغاز کرده است.

وی افزود: حفظ و گسترش فضاهای سبز با ایجاد پارک های محله ای و بوستان ها از جمله اهداف مهم منطقه بود که بر همین اساس پارک پزشکان که کلنگ زنی شده بود وارد فاز عملیاتی شده و همچنین پارک محله گلکار با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام عملیات عمرانی است.

قربانیان تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم منطقه ، احداث کانال عباسی است که در جهت مهار آب های روان پس از بارندگی بوده و هدایت آنها بسیار حائز اهمیت و نقش مهمی را در جلوگیری از سرریز شدن آبها و ورود به مغازه و خانه های شهروندان واقع در مسیر ایفا می کند.

وی اشاره کرد: پیاده رو سازی و مرمت آنها در ضلع شرقی خیابان شریعتی یکی دیگر از پروژه‌هایی است که هم اکنون در حال اجرای آن هستیم و ساختمان آتش نشانی که دارای اهمیت زیادی در منطقه گلکار است نیز به سرعت در حال اتمام بوده که انشاا… به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.