کد خبر : 177
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 تیر 1392 - 7:15

دستگیری سارق بعد از تعقیب و گریزی نفس‌گیر

دستگیری سارق بعد از تعقیب و گریزی نفس‌گیر

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری سارقی در تعقیبی نفس‌گیر خبر داد.

 

فرهنگ نوروزی  در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح جزییات دستگیری یک سارق خودرو پرداخت و اظهار کرد: این متهم پس از سرقت یک خودرو تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد.
این مقام انتظامی مرند گفت: گشت انتظامی کلانتری ۱۱ طالقانی مرند در حال گشت‌زنی بود که مشخصات مخدوش یک خودروی سواری نظر آنها را جلب کرده و برای بررسی موضوع به راننده که مرد جوانی بود دستور توقف دادند اما راننده بی‌توجه به دستور ماموران از محل متواری شده و سعی کرد با انجام حرکات خطرناک از محل دور شود.
نوروزی افزود: این تعقیب و گریز خطرناک ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند این خودروی را در کیلومتر ۲ جاده مرند – خوی متوقف کرده و این سارق را که «م» نام داشت بازداشت و به کلانتری منتقل کنند، با انتقال متهم به کلانتری تحقیقات آغاز شده و سارق عنوان داشت که خودروی مذکور را مدتی پیش از شهرستان تبریز به سرقت برده است.
وی عنوان کرد: مشخصات اصلی خودروی مذکور از مرکز کنترل استعلام شد و ضمن شناسایی مالک آن مشخص شد که این خودرو مدتی است به سرقت رفته است که در نتیجه با دعوت از مالک خودرو به کلانتری صورت جلسه تکمیل و با شکایت مالباخته، پرونده مقدماتی تشکیل و اقدامات بعدی در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.