کد خبر : 14514
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 10:37

کیفیت آسفالت کلانشهر تبریز افزایش می یابد

کیفیت آسفالت کلانشهر تبریز افزایش می یابد

شهریارنیوز: رئیس شورای شهر تبریز گفت: افتتاح کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی تمام اتوماتیک زمینه ارتقای کیفیت آسفالت کلانشهر تبریز را فراهم می کند.

image

رئیس شورای شهر تبریز گفت: افتتاح کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی تمام اتوماتیک زمینه ارتقای کیفیت آسفالت کلانشهر تبریز را فراهم می کند.

به گزارش آی نیوز، شکور اکبرنژاد ظهر امروز در آیین افتتاح کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی تمام اتوماتیک با بیان اینکه این کارخانه زمینه ارتقای کیفیت آسفالت کلانشهر تبریز را فراهم می کند، اظهار کرد: علاوه بر این مسئله، تبدیل سوخت این کارخانه از سوخت مازوت به گاز طبیعی موجب عدم آلایندگی محیط زیست می شود که از این بابت باید از عوامل شهرداری تبریز قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال تکنولوژی های نوین حرکت کرد، افزود: برای اینکه در آینده شاهد تحولات اساسی در کشور شویم باید به سرمایه های فکری اهمیت ویژه ای دهیم و تکنولوژی های روز دنیا را با این جوانان دنبال کنیم.

در ادامه این آیین، شهرام دبیری، عضو شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه یکی از معضلات کلانشهر تبریز موضوع آسفالت است، ادامه داد: با افتتاح این کارخانه، شاهد آسفالت باکیفیت خواهیم بود و همچنین در هزینه های خرید آسفالت نیز صرفه جویی می شود.

وی افزود: همچنین از نظر زیست محیطی نیز به دلیل استفاده از گاز طبیعی موجب عدم آلودگی هوا می شود که امیدواریم با نظارت دقیق، این کارخانه موجب ارتقای کیفیت آسفالت در کلانشهر تبریز شده و حداقل طول عمر این آسفالت چهار سال دوام داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.