کد خبر : 1780
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1393 - 9:36

ضرورت توسعه پارکینگ در محدوده مرکزی شهر

ضرورت توسعه پارکینگ در محدوده مرکزی شهر

 عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اولویت برنامه و بودجه سال آینده باید با در نظر گرفتن، بخش‌های مختلف شهر از قبیل محدوده مرکزی، حاشیه‌ای، ورودی‌های شهر و همچنین موضوع ترافیک باشد.

مهندس سعید محدث با بیان این مطلب تصریح کرد: احداث و توسعه پارکینگ در محدوده مرکزی شهر، ضرورت مهمی است که با توجه به افزایش تردد در شهر و همچنین حضور مسافران در زمان‌های مختلف، باید در برنامه سال آتی، به صورت هدفمند و جامع مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: در سال جاری، اقدامات ارزشمندی در رسیدگی و سامان‌دهی به وضعیت ورودی‌های شهر آغاز شده که پیگیری آن در برنامه سال آتی ضروری است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با ارزشمند خواندن اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح در سال جاری، اظهار داشت: مطالعه تقاطع‌های جدید به صورت زیرگذر و روگذر در نقطه گره‌های ترافیکی، علاوه بر تسهیل و ایمنی تردد درون‌شهری، در مدیریت وقت و هزینه شهروندان نیز نقش بسزایی خواهد داشت.
محدث با تاکید بر توسعه حمل‌و‌نقل ترکیبی در ناوگان عمومی شهر گفت: تحقق فاز اول قطار شهری تبریز  در کنار پیگیری موضوع تراموای و همچنین افزایش و نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی، باید در قالب توسعه حمل‌و‌نقل ترکیبی در روند برنامه‌و‌بودجه سال آتی لحاظ شود.
وی اضافه کرد: در این راستا، احداث پایانه‌های داخل شهری به منظور توقف اتوبوس‌های عمومی ضروری است.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز مسیرگشایی در نقاط حاشیه‌نشین و همچنین توسعه فضای سبز در مناطق ده‌گانه از دیگر الزامات برنامه‌و‌بودجه سال‌ آتی خواند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.