کد خبر : 1840
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1393 - 11:04

مدیر روابط عمومی شورای شهر تبریز به عنوان پژوهشگر منتخب استان شناخته شد

مدیر روابط عمومی شورای شهر تبریز به عنوان پژوهشگر منتخب استان شناخته شد

 مهدی قنبروند، مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز در سیزدهمین آیین تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگ و هنر استان به عنوان پژوهشگر منتخب استان معرفی شد.

مدیر پژوهش و برنامه ریزی، سردبیری چندین نشریه، کارشناس فرهنگی و  مطبوعاتی و انتشار ده ها عنوان مقاله در موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در مجلات و نشریات مختلف بخشی از فعالیت های پژوهشی مهدی قنبروند است.
کتاب “نشریات تبریز” که اثری پژوهش محور با موضوع مطبوعات تبریز، کار مشترک مهدی قنبروند و فرهاد دیرنگ است که به بررسی تاریخی مطبوعات تبریز پرداخته و توانسته نشریات منتشر شده در تبریز را طی سالهای ۱۲۳۷ شمسی تا ۱۳۹۳ شمسی معرفی نماید.
این اثر به مرور تاریخ مطبوعات تبریز پرداخته و به شمار قابل اعتنایی از نشریاتی که در سپهر نشریات این شهر مهجور مانده اند، اشاره کرده است.
کتاب «نشریات تبریز» در۴۵۲ صفحه و قطع وزیری توسط انتشارات مهدآزادی منتشر شده است.
این کتاب در چهار فصل متمایز به معرفی نشریات هر دوره تاریخی پرداخته است. این کتاب فصل اول: از انتشار روزنامه ملتی در سال ۱۲۳۷ شمسی تا امضای فرمان مشروطه در ۱۴ مرداد ۱۲۸۵، فصل دوم: از امضای فرمان مشروطه تا کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ و صعود رضاخان، فصل سوم: از کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ تا سقوط نظام ظاهنشاهی و فصل چهارم: از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا سال ۱۳۹۳، شامل است.
گفتنی است این اثر در آیین افتتاح هفته نکوداشت تبریز با حضور میهمانان داخلی و خارجی رونمایی شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.