کد خبر : 18421
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 7:07

تسریع عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح حضرت ولیعصر (عج) توسط شهرداری منطقه ۵

تسریع عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح حضرت ولیعصر (عج) توسط شهرداری منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ کلانشهر تبریز، از افزایش سرعت اجرای تقاطع غیر همسطح اتصال دهنده کوی‌های نصر و استانداری به همدیگر خبر داد.

تسریع عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح حضرت ولیعصر (عج) توسط شهرداری منطقه 5

شهردار منطقه ۵ کلانشهر تبریز، از افزایش سرعت اجرای تقاطع غیر همسطح اتصال دهنده کوی‌های نصر و استانداری به همدیگر خبر داد.

به گزارش آی نیوز، میرعلی اصغر نساج با اعلام این خبر گفت: این پروژه فرامنطقه ای نسبت به گذشته با سرعت بیشتری در حال اجرا شدن است.

او با تاکید بر اینکه کارکنان منطقه با روحیه بسیجی و جهادی در حال اجرای این پروژه هستند، تصریح کرد: با حل مشکلات مالی که باعث شده بود برخی پروژه ها با کندی اجرا شوند بر سرعت احداث آن‌ها افزوده می شود.

شهردار منطقه ۵ گفت: با بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح حضرت ولیعصر (عج) تردد در مسیرهای کوی نصر، اتوبان پاسداران و کوی استانداری به همدیگر محقق و ممکن می شود. نساج با اشاره به اینکه این پروژه به عنوان فاز اول اتوبان ولایت تلقی می شود تصریح کرد: برای فاز اول اتوبان ولایت ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است. او افزود: اتوبان ولایت به طول ۶ کیلومتر و با یک هزار میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است.

نساج احداث دو تقاطع غیر همسطح را از مهمترین مشخصات فنی فاز اول اتوبان ولایت دانست و اظهار داشت: پل اول که بر روی اتوبان پاسداران در حال احداث است با هدف اتصال کوی نصر و استانداری به همدیگر و همچنین امکان دسترسی از این دو شهرک به اتوبان پاسداران طراحی شده است. او ادامه داد: پل دوم با هدف اتصال فاز دوم بزرگراه دوکمال به کوی سپهر و اتوبان پاسداران و کوی نصر  احداث می شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه نیز اظهار داشت: جابجایی تاسیسات شهری و احداث سه رمپ به پایان رسیده و بزودی آسفالت ریزی مسیر اتصال دهنده کوی های نصر و استانداری خواهیم بود. نساج افزود: احداث یک رمپ باقیمانده و سه لوپ نیز بزودی شروع خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.