کد خبر : 1918
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1393 - 10:02

تیموریان تنها نماینده اجباری تراکتور در جام ملت‌ها

تیموریان تنها نماینده اجباری تراکتور در جام ملت‌ها

 

 

 

آندرانیک تیموریان با عقد قرارداد یک ساله به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست و با این قرارداد آندرانیک تراکتورسازی را در جام ملت‌ها صاحب نماینده کرد.

هافبک سابق تیم استقلال تهران که یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران است، موجب تقویت خط میانی تیم تراکتورسازی خواهد شد.
تیموریان با پیوستن به تیم تراکتورسازی، این تیم را در جام ملت‌های آسیا صاحب نماینده کرد زیرا از تیم تراکتورسازی قهرمان نیم فصل هیچ بازیکنی تا به این لحظه به تیم ملی فوتبال ایران جهت حضور در جام ملت‌های آسیا دعوت نشده است.
تیموریان در تراکتورسازی
آندرانیک تیموریان متولد ۱۳۶۱ است و فوتبال خود را در تیم آرارات تهران آغاز کرد. عقاب تهران، ابومسلم مشهد، بولتون، فولهام، بارنزلی انگلستان، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، الخریطیات قطر و استقلال تهران مسیر پر فراز و نشیب این بازیکن در دوران فوتبالی‌اش بود که در نهایت به تیم تراکتورسازی ختم شد.
وی در فصل (۹۰-۸۹) برای تراکتورسازی ۲۱ بازی کرده و یک گل هم به ثمر رسیده است. آندو ۸۳ بازی ملی هم در کارنامه خود دارد و در این مدت هشت بار دروازه تیم‌های حریفان خود را گشوده است. گل‌های ملی وی برابر تیم‌های ملی تایوان، مالزی، بوسنی و هرزگوین، مقدونیه، چین، عمان، اندونزی و بحرین بوده است.
وی در هر دو جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و ۲۰۱۴ برزیل از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران به شمار می‌رفت و سابقه بازی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ داشته و در جام ملت های ۲۰۱۵ استرالیا نیز از مهره‌های اصلی کیروش در ترکیب تیم ملی محسوب می‌شود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.