کد خبر : 1966
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1393 - 7:15

شیری آذر: نقش «خشکانندگان دریاچه‌ ارومیه» در «ستاد احیا»

شیری آذر: نقش «خشکانندگان دریاچه‌ ارومیه» در «ستاد احیا»

 

 

 

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به تلاش‌های کم رمق برای احیاء دریاچه ارومیه گفت: امروز افرادی که خودشان در خشک کردن دریاچه نقش داشته‌اند در ستاد احیا حضور دارند و به نظر می‌رسد وضعیت دریاچه ارومیه با چنین متولیانی به هیج جایی نرسد.

حبیب شیری‌آذر ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز با انتقاد از مخالفت‌های اخیر برای ایجاد فرهنگستان زبان ترکی اظهار داشت: به نظر می‌آید شبه متولیان فرهنگی که با ایجاد این فرهنگستان مخالفت می‌کنند معتقد به سیاست‌های غلط و فرهنگ ستیزانه دوران رضاخان هستند.
عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر گفته مقام معظم رهبری که آذربایجان قلب تپنده انقلاب اسلامی است، گفت: افرادی که می‌گویند نگرانیم باید بدانند جای هیچ نگرانی وجود ندارد و نگران چنین مسائلی نباشند.
شیری‌آذر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تلاش‌های کم‌رمق برای احیاء دریاچه ارومیه گفت: از هیئت رئیسه می‌خواهم ستاد احیا را به شورای شهر دعوت کنند تا در جریان اقداماتشان قرار بگیریم.
وی با تاکید بر اینکه موضوع دریاچه ارومیه یک مبحث ملی است، گفت: امروز افرادی که خودشان در خشک کردن دریاچه نقش داشته‌اند در ستاد احیا حضور دارند و به نظر می‌رسد وضعیت دریاچه ارومیه با چنین متولیانی به هیچ جایی نرسد.
شیری‌آذر افزود: این افراد در ۱۰ سال گذشته و در زمانی که برای یک مبحث زیست محیطی پرونده تشکیل می‌شد و ریالی اعتبار وجود نداشت هیچ واکنشی از خودشان نشان ندادند و هیچ صدایی از آنها بلند نشده بود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.