کد خبر : 1972
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1393 - 10:06

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه: کار سختی پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه: کار سختی پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه بعد از پیروزی این تیم در برابر آبی استقلال گفت: اعتراض سرمربی تبم فوتبال آبی استقلال روحیه بازیکنانم را به هم زد.

محرم نشاطی عصر امروز پس از پیروزی سه بر یک تیمش در مقابل تیم استقلال آبی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز بازیکنانم زحمات زیادی کشیدند.
وی ادامه داد: در ابتدای بازی با توجه به اینکه گل اول بازی را ما به ثمر رساندیم بعد از گل توانستیم به راحتی کارهای تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه افزود: در نیمه دوم با توجه به اعتراض مربی تیم استقلال آبی و کشیدن بازیکنان تیمش به بیرون باعث ایجاد وقفه در بازی شد و این عامل موجب از دست رفتن تمرکز بازیکنانم شد و ما گل را دریافت کردیم.
نشاطی با بیان اینکه تماشاگران سهم زیادی در این پیروزی داشتند، عنوان داشت: تماشاگران خونگرم ارومیه‌ای پس از دریافت گل با تشویق‌های بی امان خود باعث روحیه دو چندان بازیکنان شد تا آنها بتوانند در دقایق وقت تلف شده دو گل به ثمر برسانند.
وی در پایان بیان کرد: کارمان در ادامه کار بسیار سخت است چرا که در صدر جدول پنج تیم هم امتیاز و نزدیک به هم هستند و امیدواریم با موفقیت در بازی‌های بعدی به دور دوم صعود کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

KUPAL63 دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

به امید سربلندی تمام تیمای اذربایجان
یاشاسین