کد خبر : 1990
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 - 5:11

درآمدهای شهرداری تبریز افزایش یافت

درآمدهای شهرداری تبریز افزایش یافت

شهردار تبریز از افزایش نسبی درآمدهای شهرداری تبریز، با وجود کاهش چشمگیر صدور پروانه در ۹ ماه اخیر، خبر داد و گفت: شهرداری تبریز در یک سال گذشته ۱۳۸ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت کرده است.

 

 

صادق نجفی در جمع معاونان شهرداری تبریز، از جذب ۸۱ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در یک سال اخیر توسط شهرداری تبریز خبر داد و اظهار داشت: این حجم از تسهیلات، در حالی است که در همین مدت، حدود ۱۳۸ میلیارد تومان از تسهیلاتی را که در سال‌های قبل توسط شهرداری تبریز اخذ شده بود، به بانک‌های ارایه‌دهنده تسهیلات عودت داده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه فراتر از نام عناوین و اشخاص، خود را ملزم به پیگیری تعهداتی می‌دانیم که شهرداری در دوره‌های قبل داده‌ است، اضافه کرد: در عین حال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در اجرای پروژه‌هایی که با هدف دگرگونی سیمای عمرانی، هدفگذاری کرده‌ایم، کمترین تعهد مالی را برای سال‌های آینده شهرداری باقی بگذاریم.

 

شهردار تبریز اظهار داشت: به همین منظور، برای بازگشت تسهیلات بانکی اخذ شده، اختصاص سهم شهرداری از دو پروژه مشارکتی را مورد توجه قرار داده‌ایم.

 

نجفی، از افزایش نسبی درآمدهای شهرداری تبریز، با وجود کاهش چشمگیر صدور پروانه در ۹ ماه اخیر، خبر داد و متذکر شد: این موضوع، اتفاق ارزشمندی است که نشان‌دهنده اقدامات موفق شهرداری در تحصیل درآمدهای پایدار و مشارکت و اعتماد شهروندان در پرداخت منظم عوارض است.

 

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه هیچ سرمایه‌ای ارزشمندتر از این اعتماد و وفاق نیست؛ اظهار داشت: با وجود افزایش بی‌رویه قیمت هزینه‌های جاری شهر و بی‌مهری‌هایی که شهرداری‌ها در بخش‌های مختلف قانونگذاری و اجرا، با آن مواجه‌اند، با تکیه بر همین اعتماد و حمایت شورای اسلامی شهر، برنامه‌های شهر را پیش می‌بریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.