کد خبر : 20014
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 11:29

بی احتیاطی حادثه ساز شد/ واژگونی خودرو سمند در بلوار شهریار

بی احتیاطی حادثه ساز شد/ واژگونی خودرو سمند در بلوار شهریار

حوالی ساعت ۱ بامداد امروز با گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در بلوار شهریار و مصدومیت راننده جوان، بلافاصله اکیپی از گروه امداد و نجات ایستگاه شماره

 

به گزارش آی نیوز، حوالی ساعت ۱ بامداد امروز با گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در بلوار شهریار و مصدومیت راننده جوان، بلافاصله اکیپی از گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۵ به فرماندهی پور نجف به محل حادثه اعزام شدند.

موسوی مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سمند زمانی که در مسیر بلوار آی نیوز در حال حرکت بود در اثر بی احتیاطی از مسیر منحرف و با نرده های پیاده رو برخورد و پس از شکستن نرده ها به داخل پیاده رو وارد و با  شکستن تعدادی از درختان، واژگون و متوقف شد.

وی ادامه داد: در اثر وقوع این حادثه راننده ۳۰ ساله خودرو دچار آسیب دیدگی اعضای بدن شده بود که پس از رها سازی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز بی احتیاطی و رانندگی با سرعت زیاد را از جمله حادثه ساز در رانندگی عنوان کرد و از شهروندان درخواست کرد: رعایت اصول ایمنی را در رانندگی مورد توجه قرار داده و به هنگام عدم هوشیاری و خواب آلودگی از رانندگی بپرهیزند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.