کد خبر : 2013
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 16:53

کریم باقری: تیم ملی با ۹ امتیاز صعود می کند

کریم باقری: تیم ملی با ۹ امتیاز صعود می کند

کریم باقری از جمله ستارگان سال های نه چندان دور فوتبال مان است که سابقه گلزنی به قطر را دارد و به همین خاطر می تواند در مورد بازی فردا با قطر به خوبی صحبت کند.

 

کریم باقری هافبک سابق تیم ملی در خصوص بازی تیم ملی مقابل قطر گفت و گویی با “ورزش سه” انجام داد که می خوانید:

 

نتوانستم در مراسم ستارگان ۹۶ شرکت کنم

من نتوانستم در مراسم تقدیر از ستارگان ۹۶ شرکت کنم. اما این ستارگان همان بازیکنان سال ۹۸ بودند که تغییرات کوچکی داشت. در این مراسم نبودم که بتوانم در این خصوص نطر خاصی بدهم.

 

اصل نتیجه بود

متاسفانه جایی بودم و نتوانستم بازی ایران برابر بحرین را تماشا کنم. اما اصل نتیجه گرفتن است و تیم ملی بازی به بازی برنامه دارد و امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی بهتر شویم و نتایج خوبی بگیریم.۳ امتیاز این بازی خیلی مهم بود چون می توانیم با روحیه بهتر و انگیزه بیشتر خودمان را برای بازی های بعدی آماده کنیم.

 

این تیم ملی در آسیا مقام می آورد

من به این تیم ملی خیلی امیدوار هستم و تیم های دیگر در گروه جلوی قدرت ما چیزی برای گفتن ندارند. درست است که امارات ۴ گل به قطر زده اما باید بگویم ایران از تمام تیم ها قوی تر است و می تواند با ۹ امتیاز به مرحله بعد صعود کند.من کاری به تیم های دیگر و گروه های دیگر ندارم و فقط بازی های ایران برایم مهم است و امیدوارم بعد از چند سال در آسیا مقام بیاوریم. ما دوست داریم صعود قدرتمندانه ای داشته باشیم تا مردم خوشحال شوند.

 

۲ گل به قطر زدم

من در بازی که ۳ گل به قطر زدیم ۲گل ایران زدم و خاطره خوبی دارم. امیدوارم فردا بازیکنان گل های زیبایی را بزنند تا بتوانیم با اقتدار ببریم.

 

جوان های تیم ملی باید جواب اعتماد را بدهند

به هر حال هر مربی به جوان ها اعتماد می کند و به آنها بازی می دهدو جوان ها هم باید خودشان را نشان دهند. در بازی با بحرین هم کی روش از بازیکنان جوان استفاده کرد که مسلما در آینده می توانند به تیم ملی کمک کنند. در این مدت زیاد روزنامه ها و خبرها را پیگیری نکردم و نمی دانم چه کسانی به حضور کی روش انتقاد کردند و چه کسانی اعتماد کردند. فدراسیون با کی روش قرار بسته و در نهایت هر اتفاقی بیافتد فدراسیون باید پاسخگو باشد.

 

برای پرسپولیس خریدار پیدا کنند

در مورد فروش سهام باشگاه پرسپولیس هم باید بگویم اول باید برای این باشگاه خریدار پیدا کنند و بعد در مورد اینکه پیشکسوتان پیش قدم شوند صحبت کنند. قیمتی برای باشگاه پرسپولیس گذاشتند که هیچ کس طرف باشگاه برود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.