کد خبر : 2731
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 4:52

اعلام آمادگی ۱۸ تیم خارجی برای حضور در تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان

اعلام آمادگی ۱۸ تیم خارجی برای حضور در تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان

 

 

 

 دبیر سی امین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان گفت: ۱۸ تیم خارجی پایان هفته نهایی می‌شوند.

ابراهیم فیروزی اظهار داشت: براساس قوانین اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، اسامی تیم‌های شرکت کننده یک ماه قبل از آغاز تور باید به این اتحادیه اعلام شود از این رو تا پایان هفته لیست نهایی به این اتحادیه اعلام می‌شود.
وی افزود: حضور و شرکت چهار تیم کنتنیتال (قاره‌ای) و ثبت شده ایرانی در UCI نیز در این دوره قطعی شده که پس از اعلام به اتحادیه لیست تیم‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
فیروزی گفت: مسائل فنی اولویت شماره یک در برگزاری تور نیمه حرفه‌ای ایران – آذربایجان است از این رو با افزایش تعداد کمیته‌ها، تلاش کرده‌ایم تا تور از نظر برگزاری و فنی مشکلی نداشته باشد.
وی اضافه کرد: برگزاری شایسته تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران – آذربایجان تکلیفی ملی است و نیاز است همه مدیران اجرایی دست در دست هم و به خاطر نام ایران اسلامی و آذربایجان برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم گام بردارند.
سی امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران – آذربایجان از هفتم تا دوازدهم خرداد ماه سال‌جاری در مسیر استان‌های آذربایجان‌شرقی، اردبیل و آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.
رکابزنان در مرحله اول مسیر تبریز به مشکین‌شهر را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم تور در مسیر سرعین به تبریز رقابت می‌کنند.
مرحله سوم در مسیر تبریز به ارومیه برگزار می‌شود و در مرحله چهارم رکابزن مسیر ارومیه به شبستر را طی خواهند کرد.
در مرحله پنجم کاروان تور از شبستر به جلفا منتقل می‌شوند (ترانسفر) و رکابزنان مسیر جلفا به کلیبر ( منطقه آینالو ) را رکاب می‌زنند و سپس به تبریز منتقل و در مرحله نهایی و ششم در داخل شهر تبریز رقابت خواهند کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.