کد خبر : 2059
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 - 9:36

کتابخانه‌های «فوری» در پارک‌های تبریز احداث می‌شود

کتابخانه‌های «فوری» در پارک‌های تبریز احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: احداث کتابخانه‌های فوری با سازه‌های خاص در پارک‌های تبریز امکان‌پذیر است.

 دکتر احتشام حاجی‌پور در جلسه نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم توسعه همه جانبه در کشور اظهار داشت: توسعه همه جانبه باید مورد توجه باشد و مردم نیز در زمینه توسعه عمومی مطالباتی دارند و خوشبختانه جایگاه توسعه‌ای کشور بهتر نیز شده است.

تغییر رویکرد مردم از کتابخوانی به خبرخوانی
وی با بیان اینکه رویکرد مردم از کتابخوانی به خبرخوانی گرایش پیدا کرده است، اضافه کرد: توسعه فرهنگ کتابخوانی امری زمان‌بر است و باید بخشی از هزینه خیرین به سمت و سوی توسعه فرهنگ کتابخوانی سوق یابد.
رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تقویت فرهنگ کتابخوانی و تشویق همه اقشار جامعه به کتاب ضروری است و علاوه بر آن احداث کتابخانه‌های فوری با سازه‌های خاص در پارک‌های تبریز امکانپذیر است.
حاجی‌پور اهدای کتاب را از راهکارهای توسعه کتابخانه‌های عمومی بیان‌ کرد و گفت: توسعه کتابخانه‌های دیجیتال نیز باید مورد توجه باشد تا دانشجویان نیز در تالیف مقالات دسترسی راحت‌تری به کتاب داشته باشند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر آمادگی شورای اسلامی شهر تبریز در احداث کتابخانه‌های عمومی در پارک‌ها تاکید کرد و گفت: همه ساله در بودجه شهرداری تبریز منابعی برای این امر در نظر گرفته می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.