کد خبر : 20897
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 بهمن 1397 - 7:27

شهروندان با نوبت گیری اینترنتی به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کنند

شهروندان با نوبت گیری اینترنتی به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کنند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: شهروندان جهت جلوگیری از اتلاف وقت و جلوگیری از ترافیک ناشی از آن، با نوبت گیری اینترنتی و تعیین وقت قبلی به مراکز

شهروندان با نوبت گیری اینترنتی به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کنند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: شهروندان جهت جلوگیری از اتلاف وقت و جلوگیری از ترافیک ناشی از آن، با نوبت گیری اینترنتی و تعیین وقت قبلی به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کنند.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، اصغر آدی بیگ در حاشیه بازدید از نحوه ارائه خدمات مراکز معاینه فنی و گفتگو با مراجعان به این مراکز اظهار کرد: تلاش داریم اقداماتی در راستای بهبود شرایط و بهینه کردن خدمات مراکز معاینه فنی داشته باشیم چراکه رضایت شهروندان و مراجعه کنندگان به این مراکز جزو اولویت های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز است.

وی ادامه داد: بر این اساس در راستای تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات بهینه، از کلیه شهروندان درخواست می کنیم با نوبت گیری اینترنتی به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کنند.

آدی بیگ اظهار کرد: این امر صرفه جویی در وقت و به تبع آن جلوگیری از ایجاد ترافیک را به دنبال خواهد داشت و مراجعه کنندگان می توانند در نوبت مقرر از خدمات مراکز معاینه فنی به نحو مطلوب بهره مند شوند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.