کد خبر : 2365
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1393 - 19:07

رئیس شورای اسلامی آذربایجانشرقی : توجه به مدیریت علمی در حوزه حمل ونقل عمومی اجتناب ناپذیراست

رئیس شورای اسلامی آذربایجانشرقی : توجه به مدیریت علمی در حوزه حمل ونقل عمومی اجتناب ناپذیراست

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی توجه به مدیریت علمی در حوزه حمل نقل عمومی را اجتناب ناپذیر دانست.

 

 دکتر احتشام حاجی پور طی سخنانی در کمیسیون حمل و نقل وخدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر تبریز توجه به توسعه کمی و کیفی ناوگان در کلانشهر تبریز را خواستار شد.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه BRT و حجم بالای جابجایی مسافر در این مسیر، لزوم افزایش اتوبوس در کاهش زمان انتظار مسافر را موثرخواند و افزود حداقل ۲۰ دستگاه اتوبوس باید در این مسیر افزایش یابد.
دکتر حاجی پور توجه به مدیریت علمی در حوزه حمل و نقل عمومی را اجتناب ناپذیر دانست و افزود: روشهای سنتی دیگر پاسخگوی نیازها نبوده و باید کارشناسان و برنامه ریزان حمل و نقل عمومی کارایی این حوزه را با بهره گیری از علم روز و توجه به توان افراد با تجربه افزایش دهند.
عضو کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری با تاکید براستفاده ازحمل و نقل ترکیبی در کلانشهر تبریز تصریح کرد: مدیران این حوزه باید به سمت حمل و نقل ترکیبی حرکت نمایند و این روش میتواند مشکلات فعلی را تا حدودی حل نماید.
وی شرکت واحد اتوبوسرانی شهر را مهمترین نهاد خدمت در عرصه شهرداری تبریز دانست و افزود رسیدگی به امور رفاهی کارکنان این مجموعه خدوم بایستی دغدغه اصلی مدیران قرارگیرد.
جلسه کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل عمومی شورای اسلامی کلانشهر تبریز به منظور بررسی عملکرد ، نیازها ، چالشها وتعیین استراتژی سال ۹۴ شرکت واحد اتوبوسرانی با حضور رئیس ، اعضا ، معاون حمل و نقل ، مدیر عامل شرکت واحد و کارشناسان در محل ساختمان مرکزی شرکت واحد اتوبوسرانی تشکیل گردید .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.