کد خبر : 24038
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 10:19

پیش بینی بارش برف سنگین در تبریز/ آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری

پیش بینی بارش برف سنگین در تبریز/ آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به احتمال برف سنگین در شب پیشرو بر آماده باش کامل تمامی نیروها و تجهیزات زمستانی مناطق دهگانه شهرداری تاکید کرد.

 

دکتر محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و کاهش محسوس دمای هوا در شب پیش رو، تمامی نیروهای خدمات شهری و همچنین تجهیزات زمستانی مناطق دهگانه از امروز به صورت آماده باش خواهند بود.

وی افزود: استقرار نیروها و ماشین آلات در مناطق تعیین شده برای برف روبی و پاکسازی معابر در زمان بارش برف ضروری است و این نیروها به محض بارش برف نسبت به پاکسازی خیابانها و برف روبی و همچنین محلول پاشی اقدام خواهند کرد.

قربانیان با درخواست از شهروندان برای عدم تردد غیر ضروری در زمان بارش برف اظهار داشت: احتمال وقوع تصادفات رانندگی به دلیل لغزندگی خیابان ها در مواقع بارش برف و افت شدید هوا بسیار بالا می رود به همین منظور و از شهروندان درخواست داریم از ترددهای غیر ضروری در زمان بارش برف خودداری کنند تا نیروهای خدماتی به سهولت نسبت به برف روبی و بازگشایی معابر اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: باید تمامی ماشین آلات و تجهیزات زمستانی اعم از محلول پاشها ، نمک پاش ها، برف روب ها و گریدرها در کلیه مناطق بخصوص در محل هایی که احتمال راه بندان و مشکلات وجود دارد استقرار یابند تا شاهد ایجاد مشکلات نباشیم.پ

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.