کد خبر : 2516
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 8:54

مدیرکل حراست شهرداری تبریز: صیانت از روند توسعه شهر، رسالت حراست شهرداری تبریز است

مدیرکل حراست شهرداری تبریز: صیانت از روند توسعه شهر، رسالت حراست شهرداری تبریز است

مدیرکل حراست شهرداری تبریز گفت: صیانت از روند توسعه و عمران شهری، رسالت مهم مجموعه حراست شهرداری تبریز است.

 

تراب حسنی در نخستین جلسه شهردار تبریز با معاونان، شهرداران مناطق و سایر مدیران شهرداری در سال جدید، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت‌های گسترده مجموعه شهرداری، وجود برخی نقاط منفی اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد؛ اما با این حال، حراست، تمام تلاش خود را می‌کند تا زمینه‌های تخلف و انحراف را پیش از هر گونه بروز و ظهور، شناسایی کرده و از میان بردارد.
وی تکریم ارباب رجوع را آرمان مهم حراست خواند و افزود: در حالی که اقدامات تاثیرگذار شهرداری در توسعه و عمران شهر، موجبات رضایت شهروندان شده است، نباید بدبینی نسبت به شهرداری در میان شهروندان ایجاد شود.
حسنی، رعایت انضباط را لازمه مهم اجرای وظایف تعریف‌شده در هر بخش عنوان کرد و افزود: نظم و انضباط در بخش‌های مختلف، باید از زمان دقیق ورود و خروج گرفته تا نحوه دریافت حقوق و مزایا، باید در یک قالب منسجم و هماهنگ مورد توجه ادارات حراست باشد.
مدیرکل حراست شهرداری تبریز نظارت‌های مستمر بر حوزه‌های شهرسازی را از برنامه‌های محوری حراست خواند و افزود: بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته معاونت شهرسازی شهرداری منطقه پنج، رتبه نخست را در اصلاح سیستم و رسیدگی به امورات شهروندان، اخذ کرده‌است.
حسنی، با بیان این که کوچکترین اهمال در این روند، به معنی تعدی به حقوق شهروندان است، ادامه داد: گزارشی از اقدامات حراست در این خصوص، در ماه‌های اخیر، جهت بررسی‌های بیشتر به شهردار تبریز تقدم خواهد شد.
وی تاکید کرد: مجموعه ادارات حراست در مناطق و سازمان‌ها باید به اقتضای وظایف تخصصی خود، تکریم شهروندان را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.