کد خبر : 2798
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 7:53

«روابط عمومی»؛ بانی اصلی تقویت «همدلی و همزبانی» بین مجموعه‌های خدمت‌رسان و مردم

«روابط عمومی»؛ بانی اصلی تقویت «همدلی و همزبانی» بین مجموعه‌های خدمت‌رسان و مردم

 شهردار تبریز با صدور پیامی، ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را به عموم فعالان علم ارتباطات و حوزه روابط عمومی تبریک گفت.

 

در پیام دکنر صادق نجفی، آمده است: روابط عمومی، هنر یافتن رمز نفوذ در دل هاست؛ هنر خدمت به مردم و برقراری تعامل و ارتباط موثر و دوسویه‌ای است که بهره‌مندی شایسته از آن، بهبود و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم و افزایش مشارکت عمومی را به همراه خواهد داشت.
در ادامه این پیام با اشاره به این که پاسداشت جایگاه روابط عمومی و ارج نهادن به این هنر، ارزش نهادن به تمامیت یک سازمان است، خاطرنشان شده است: ارتباط و اعتماد و اعتماد به عنوان سرمایه‌هایی گرانبها و حقوقی متقابل میان سازمان و مخاطب، حاصل نمی شود، مگر با داشتن روابط عمومی پویا و کارآمد.
دکتر نجفی ۲۷ اردیبهشت را فرصت تداعی نقش و جایگاه هنر روابط عمومی عنوان کرده و متذکر شده است: اینجانب فرارسیدن این روز را به عموم فعالان علم ارتباطات و حوزه روابط عمومی، تبریک گفته و امیدوارم ارتقای کمی و کیفی این بخش، در راستای همدلی و همزبانی بین مجموعه‌های خدمت‌رسان و مردم –که روابط عمومی در واقع، بانی اصلی تحقق این امر است- کارساز و نقش‌آفرین واقع شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.