کد خبر : 2981
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394 - 6:27

اکرم حضرتی:نگرش شهرداری، یاری‌گر مباحث فرهنگی و اجتماعی شهر است

اکرم حضرتی:نگرش شهرداری، یاری‌گر مباحث فرهنگی و اجتماعی شهر است

 رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت های فرهنگی شهر گفت: نگرش فرهنگی شهرداری تبریز، یاری‌گر مباحث فرهنگی و اجتماعی شهر است.

 

به گزارش آی نیوز، دکتر اکرم حضرتی در مراسم بهره‌برداری از پروژه مجتمع فرهنگی و ورزشی شهرک خاوران با بیان این مطلب اظهار داشت:  با همت جدی‌ی که شهرداری تبریز در حوزه‌های فرهنگی به کار بسته‌است، می‌توانیم به توسعه کمی و کیفی رویکردهای فرهنگی بیش‌از‌پیش امیدواریم باشیم.
وی پروژه مجتمع فرهنگی و ورزشی شهرک خاوران را محصول تفکر فرهنگی مجموعه شهرداری خواند و افزود: در بازدیهای متعددی که در مراحل اجرایی این پروژه داشتم، تلاش شهرداری منطقه و عوامل عمرانی آن، در تغییر چهره منطقه خاوران بارز بود.
حضرتی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری پیشینه معماری، صنعتی و فرهنگی شهر تبریز گفت: معماران این شهر، از دیرباز در توانمندی و تمدن‌سازی سرآمد بوده‌اند. مقبره‌الشعرا، مقبره‌العرفا و مقبره‌الوزار، معرف و مبین ورودی‌های شهر بودند؛ و همین امر، امروز، وظایف مجریان عمران و سازندگی شهر را سنگین‌تر می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز متذکر شد: تهاجمات گسترده فرهنگی، امروز  رکن خانواده را هدف قرار داده است؛ تنها راه مقابله با این هجمه‌ها، توسعه کمی و کیفی حوزه‌های فرهنگی با محوریت سبک زندگی است.
وی تاکید کرد: تقویت سخت‌افزارهای فرهنگی شهر باید با به موازات تولیدات جدید فرهنگی و به تناسب  نیازهای جامعه باشد؛ در این راستا، معاونت اجتماعی و فرهنگی با وظایف خطیری مواجه است.
حضرتی در ادامه با بیان این‌که نیمی از تناسب جمعیتی متعلق به بانوان است، اظهار داشت:  توانمندسازی این قشر، ضامن تربیت و سازندگی تمام جامعه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.