کد خبر : 3037
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 6:42

شورای شهر تبریز اصلاحیه لایحه بودجه ۹۳ را تصویب کرد

شورای شهر تبریز اصلاحیه لایحه بودجه ۹۳ را تصویب کرد

شورای اسلامی شهر تبریز لایحه شهرداری مبنی بر اصلاح لایحه بودجه سال ۹۳ را تصویب کرد.

 

به گزارش آی نیوز در جلسه فوق‌العاده شورای شهر تبریز لایحه اصلاح بودجه سال ۹۳ مطرح شد و پس از اظهارات اعضای شورا و دفاعیات شهرداری این لایحه مورد تصویب قرار گرفت.
در ادامه این جلسه ۱۷ لایحه برگشت داده شده از کمیسیون بودجه مطرح و در مجموع شورا با اهدای مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان از ردیف ماده ۱۶ و ۱۷ موافقت کرد.
 مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از مبلغ فوق متعلق به لایحه اهدا به جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند بود که به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با تغییر در برخی از ردیف‌های بودجه سال ۹۳ امروز شاهد هستیم برخی پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده‌اند.
سعید حاجی‌زاده در خصوص لایحه اصلاح بودجه سال ۹۳ گفت: این لایحه با عنوان اصلاح لایحه بودجه سال ۹۳ شهرداری تبریز برگشت داده شد و از کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه امروز مطرح شد.
وی با بیان اینکه شهرداری خواستار ۲۰ درصد جابه‌جایی در بودجه سال ۹۳ شده بود، اظهار داشت: این جابه‌جایی‌ها به دلیل مشکلات اداری، اجرایی، نقص در مطالعات، مشکلات تملک اجرایی نشده بود که این تغییرات در تعداد ردیف‌ها معادل ۲۰ درصد بودجه و از نظر اعتبار ۱۰ درصد بودجه را شامل می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: ۲۳۰ میلیارد تومان مبلغ افزایش در ردیف‌های بودجه، ۴۶ میلیارد تومان مبلغ کاهش و ۶۰۰ میلیارد تومان مبلغ وام و اوراق مشارکت که برای احیای بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی در نظر گرفته شده بود ولی محقق نشد از بودجه حذف گردید.
وی گفت: ۱۳ بند از بودجه سال ۹۳ با کاهش و یا حذف اعتبار مواجه شدند که اعتبار آنها در ۱۵ ردیف دیگر هزینه شده است که در میان آنها تقاطع غیرهمسطح راه‌آهن، افلاک‌نما و اره‌گر نیز دیده می‌شود، که با این تغییرات در بودجه شاهد بهره‌برداری قبل از موعد مقرر در آنها هستیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.