کد خبر : 3326
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 5:35

هیچ مانعی در اجرای پروژه‌های عمرانی نیست

هیچ مانعی در اجرای پروژه‌های عمرانی نیست

شهردار تبریز با تاکید بر این‌که هر پروژه عمرانی، قطعا با پیامدهای متعدد اجتماعی همراه است، اظهار داشت: اهتمام شهرداری تبریز در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های عمرانی و حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی، بر مبنای توزیع منطقی بودجه در مناطق ده‌گانه و اجرای برنامه‌ها در گستره شهر است.

 به گزارش آی نیوز ، دکتر صادق نجفی صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: این روند را لازمه توسعه متوازن و پایدار می‌دانیم و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
وی با بیان این‌که در اجرای پروژه‌های عمرانی، هیچ مانعی متصور نیست، تصریح کرد: درآمد شهرداری تبریز نسبت به سال گذشته افزایش داشته با این حال کاهش نقدینگی، امری است که در مجموعه شهرداری‌های کشور بارز است.
شهردار تبریز ادامه داد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که در کنار اقدامات گسترده‌ای که در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد، نام و جایگاه تبریز را در عرصه ملی و بین‌المللی مطرح کنیم.
دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر این‌که تخلف در شهرداری جایی ندارد، متذکر شد: در روزهای اخیر، شش نفر از افراد متخلف در مجموعه شهرداری، با تلاش و پیگیری حراست و سایر بخش‌های نظارتی، شناسایی و تحویل مقامات قضایی شده اند؛ با این حال، تنها موضوع تخلف یک تن از این افراد که در حوزه حقوقی فعالیت داشت، بازتاب خبری داشت.
وی ادامه داد: با تعامل ارزشمندی که امروز با دستگاه قضایی استان داریم، مصمم هستیم که هر گونه زمینه تخلف و سوء‌استفاده را از میان برداریم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.