کد خبر : 33524
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 10:40

اختصاص روزهای شنبه به امر سرمایه‌گذاری در تبریز

اختصاص روزهای شنبه به امر سرمایه‌گذاری در تبریز

شهردار تبریز با اعلام اینکه سرمایه‌گذاری یکی از محورهای اصلی اقدامات امسال مجموعه است، گفت: احیای سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با همفکری شورا و شهرداری اتفاق افتاد.

یعقوب هوشیار در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه تبریز اظهار کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز توسط شورا و شهرداری احیا شد چرا که معتقدیم توجه به این مقوله از محورهای اصلی برنامه های امسال شهرداری است.

وی با اشاره به اختصاص روزهای شنبه‌ هر هفته به بحث سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: امسال به صورت جدی و با رویکردی نو به پروژه‌های سرمایه گذاری شهری توجه خواهیم داشت.

هوشیار گفت: امسال با همفکری شورا و شهرداری ظرفیت مالی جدید تحت عنوان حساب ذخیره سرمایه گذاری ایجاد شده است تا از این طریق با تجمیع سه درصد از درآمدهای شهرداری ورود به سرمایه گذاری در حوزه بازار سرمایه، فراهم شود.

شهردار تبریز با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ در اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه سال جاری، یادآور شد: این همایش فرصت مغتنمی برای شناساندن ظرفیت های بالقوه تبریز است که به ثمر نشستن این اتفاق مبارک بدون همراهی و همکاری رسانه های محلی امکان پذیر نیست.

وی در پایان تصریح کرد: ۷۷ پروژه ناتمام در شهر تبریز وجود دارد که متولی آن بخش خصوصی است. هیات عالی سرمایه گذاری از سال گذشته رفع و رجوع مشکلات این پروژه‌ها را آغاز کرده و در تمامی این پروژه‌ها ورود پیدا کرده است. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.