کد خبر : 34140
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 12:28

شهرداری تبریز در مدار توسعه/ سازمان عمران سپهر تلاش های شبانه روزی

شهرداری تبریز در مدار توسعه/ سازمان عمران سپهر تلاش های شبانه روزی

طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار شهردار تبریز، جلیل ابهری به عنوان سرپرست سازمان عمران شهرداری تبریز معرفی شد.

محبوب تیزپاز نیاری ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان عمران با بیان اینکه شهرداری تبریز در مدار توسعه قرار گرفته گفت: این سازمان سپهر تلاش های شبانه روزی شهرداری تبریز است.

وی اظهار کرد: سازمان عمران به عنوان یکی از جهادی ترین زیرمجموعه های شهرداری است که طی دو سال اخیر توانمندی خود را به اثبات رسانده است.

تیزپاز نیاری همچنین با اشاره به اینکه ۷۰ درصد بودجه سال شهرداری تبریز را ردیف عمرانی به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: عملکرد مطلوبی در حوزه عمرانی داریم و سازمان عمران در این حوزه موفق عمل‌کرده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز اعلام کرد: نصب ۲ هزار دوربین در معابر شهر با هدف کنترل هوشمند ترافیکی را یکی از مهمترین هدفگذاری های مدیریت شهری در دوره جدید برشمرد.

وی ادامه داد: برای اولین بار موضوع هوشمندسازی شهری توسط شهردار تبریز مطرح شد و در سال جاری با تلاش همه جانبه پرسنل خدوم شهرداری، زیرساخت های هوشمندسازی شهر تبریز آماده سازی و تقویت می شود.

تیزپاز نیاری با اشاره به اینکه یکی از اهداف و برنامه های راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز یکپارچه سازی و هوشمندسازی خدمات است، گفت: مصمم هستیم با احداث‌۳۰۰ کیلومتر فیبرنوری این امر محقق شود.

در پایان این مراسم، جلیل ابهری فرد به عنوان سرپرست جدید سازمان عمران شهرداری تبریز معرفی و از خدمات حسین منیری فر قدردانی شد.

شهرداری تبریز در مدار توسعه ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.